جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۲۳۶
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: پس از انفجار عصر شنبه در یک ساختمان مسکونی در جزیره جرسی انگلیس واقع در سواحل شمال فرانسه، ۳ نفر کشته و بیش از ۱۰ نفر ناپدید شدند.

به گزارش فکرشهر، ایرنا به نقل از رویترز نوشت: کریستینا مور وزیر ارشد جزیره جرسی گفت: در پی انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان آپارتمانی در جزیره جرسی، حداقل ۳ نفر کشته و بیش از ۱۰ نفر ناپدید شده‌اند.

رابین اسمیت افسر ارشد پلیس جزیره جرسی هم در یک کنفرانس خبری اعلام کرد: در پی این حادثه، یک ساختمان سه طبقه مسکونی که در نزدیکی بندری در سنت هلیر پایتخت این جزیره واقع شده، به طور کامل فرو ریخته است.

افسر ارشد پلیس جزیره جرسی افزود: متاسفانه ۳ نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و ما همچنان در جست‌وجوی بازماندگان احتمالی این انفجار در میان آوار هستیم.

وی اذعان کرد: ساکنان این ساختمان مسکونی، عصر روز جمعه در تماس با نیروهای آتش‌نشانی استشمام بوی گاز در ساختمان را گزارش کرده و این نیروها نیز به محل اعزام شده بودند.

اسمیت درباره اینکه چرا با وجود اعزام نیروهای آتش‌نشانی و بررسی بوی گاز منتشر شده در این ساختمان مسکونی، از وقوع این حادثه جلوگیری نشده است، اظهار نظر نکرد اما تصریح کرد: در مورد علت این انفجار باید بررسی‌های لازم انجام شود.

وی گفت: ۲۰ تا ۳۰ نفر از سکنه ساختمان تخلیه شده و به منظور استفاده از سرپناه به شهرداری این منطقه انتقال داده شده و دو مصدوم نیز تحت مداوای سرپایی قرار گرفته‌اند.

جزیره جرسی وابسته به انگلیس و با جمعیتی بیش از ۱۰۰ هزار نفر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر