شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به مناسبت روز داوطلب سلامت؛
کد خبر: ۱۲۹۲۷۲
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۲

فکرشهر: به مناسبت روز جهانی داوطلب سلامت جشنواره غذای سالم در مرکز بهداشت شهرستان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بعد از ظهر یکشنبه در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی داوطلب سلامت از زحمات این گروه تقدیر کرد و اظهار داشت: داوطلبان سلامت افراد بی‌نام‌ونشانی هستند که باسخاوت و ازخودگذشتگی برای کمک به همنوعان خود فعالیت می‌کنند.

قاسم برجوئی‌فرد عنوان کرد: فعالیت‌های داوطلبانه یک اقدام جهادی ارزشمند است که تأثیری شگرف بر مشارکت‌های همگانی و سلامت جامعه می‌گذارد.

رئیس مرکز بهداشت استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مصادیق مشارکت فراگیر و مداخله نیرومند مردم در سلامت خویش برنامه داوطلبان سلامت محله کشور است.

حمید حبیبی نیا اضافه کرد: دستاوردهای این برنامه نشانگر واقعی دستیابی به هدف مهم ارتقای سلامت فردی و گروهی در جامعه است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: این جشنواره غذایی، به مناسبت روز جهانی داوطلب و جهت تقدیر و تشکر از داوطلبین و سفیران سلامت و داوطلبین سلامت متخصص شهرستان بوشهر و با همکاری و مشارکت آن‌ها برگزار شد.

حبیبی نیا افزود: همکاری بی چشم داشت سفیران و داوطلبین سلامت شایسته تقدیر است.

زهرا رنجبر دهقان کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقا سلامت نیز در حاشیه این جشنواره شعار روز جهانی داوطلب سلامت در سال ۱۴۰۱ را «ترویج فرهنگ داوطلبی کلید تقویت انسجام و عدالت در بهداشت» عنوان کرد و افزود: در این برنامه تعدادی از داوطلبین غذای سالم تهیه کردند و به‌قید قرعه به هفت نفر از شرکت‌کنندگان هدایایی ارزنده به‌رسم یادبود اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر