جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۵۵۰
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۴

فکرشهر: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم منطقی و آگاه بودن فرهیختگان و اهالی علم و دانش تاکید کرد و گفت: دانشجویان به عنوان قشر آگاه جامعه نباید تبلیغات باطل دشمنان را در ذهن خود جای دهند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان، اظهار داشت: شما دانشجویان اهل تحقیق هستید و باید برای هر موضوعی یا دلیلی بیاورید یا دلیلی بخواهید.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید هر موضوعی را با منطق بپذیرند، اضافه کرد: دانشجو باید با بصیرت و آگاهی در برابر دشمن نقش آفرینی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن به خوبی می‌داند که در این انقلاب جایگاه زن جایگاه ویژه ای است و ضریب پیشرفت زنان در ایران بالاتر از هر کشور دیگری است.

سردار نقدی، تفکر غرب در خصوص زن را تفکری بی پایه و اساس دانست و ادامه داد: دشمن با یک شبکه عظیم و با به راه انداختن جنگ شناختی در حال مبارزه و دشمنی کردن است و شما دانشجویان باید با بصیرت و آگاهی در مقابل این جنگ به مبارزه برخیزید.

وی با بیان اینکه در ارتباط با مرگ خانم ژینا امینی دلیل و مدرک قانع کننده ای توسط دشمن برای اثبات قتل این خانم وجود نداشت تا ارائه دهند، افزود: دشمن به واسطه مرگ این خانم اهداف شوم در براندازی این انقلاب را که سالها در پشت پرده نگه داشته بود، رو کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی بسیار شفاف و روشن است و چیزی برای پنهان کردن از مردمش ندارد و ما همیشه تسلیم منطق و حقیقت هستیم.

سردار نقدی با بیان اینکه دشمن به ما عنوان دیکتاتور می‌دهد این در حالی است که تمام انتخابات ها در ایران توسط مردم انجام می گیرد، افزود: بسیاری از کشورهایی که امروز ما را متهم می کنند حتی یک صندوق انتخاباتی نمایشی هم ندارند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در طول ٦ سال اخیر عنوان نام سال را تولید قرار داده است و این نشانه خود کفایی، پویایی و عدم وابستگی این انقلاب به کشورهای خارجی است و قطعا دشمن این همه پیشرفت را تاب نخواهد آورد و در صدد دشمنی با جوانان ما خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر