جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۶۲۳
پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

فکرشهر: امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه شهدای استان بوشهر از قشرهای مختلف هستند گفت: رفع مشکلات خانواده شهدا نیازمند همراهی و همکاری همه مسئولان است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح پنج شنبه در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به تاکید امام خمینی و رهبر انقلاب بر رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران اظهار داشت: جامعه هدف سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از ارکان رحمت الهی به شمار می‌روند و بخشی از شکر نعمت نظام خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: هر یک از خانواده شهدا اقتضائات خاص خود را دارند که باید به آن‌ها توجه شود.

وی ادامه داد: تأمین مسکن و امور رفاهی، ایجاد اشتغال پایدار، حفظ شأن تجلیلی و تعلیمی شهدا و حفظ حقوق خانواده شهدا و ایثارگران در حوزه‌های مختلف باید مورد نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.

امام جمعه بوشهر نبود توازن میان اعتبارات و نیازها را یکی از مشکلات این نهاد عنوان کرد و گفت: بخشی از این نیازها باید در سطح ملی و بخشی در سطح استانی تأمین شود.

وی با اشاره به اینکه شهدای استان بوشهر از قشرهای مختلف هستند، ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد مردم این استان در همه عرصه‌های دفاع از هویت ملی و دینی حضور داشته‌اند و استان بوشهر سرزمین شهدا است.

صفایی بوشهری عنوان کرد: با همت مدیران استان، آمادگی وجود دارد که در زمینه اشتغال خانواده شهدا و ایثارگر، تأمین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای برنامه‌ها، ایجاد زمینه برای استفاده خانواده شهدا و ایثارگران از امکانات بهداشت و درمان استان و تلاش برای تکمیل اردوگاه‌های بنیاد شهید، گام‌های مؤثری برداشته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر