يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۸۲۶
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه فعالیت‌های دانش بنیان گفت: مدیریت استان بوشهر در حمایت و پشتیبانی از مجموعه‌های دانش بنیان اهتمام جدی دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی زاده بعد از ظهر شنبه در بازدید از پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر و نشست با نخبگان و جوانان خلاق و فناور استان با اشاره به نامگذاری امسال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید و دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده و مدیریت استان در حمایت و پشتیبانی از مجموعه‌های دانش بنیان اهتمام جدی دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تأثیرگذاری مجموعه‌های دانش بنیان در اقتصاد و اشتغالزایی افزود: در هر حوزه‌ای که شرکت‌های دانش بنیان و فناور ورود کرده‌اند به نتایج ارزشمندی رسیده‌ایم و شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی با استفاده از خلاقیت این مجموعه‌ها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه پرورش آبزیان، استفاده از شیوه‌های دانش بنیان و فناور موجبات افزایش چند برابری تولید و همچنین ایجاد اشتغال پایدار شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: تجاری سازی ایده‌های خلاقانه و تولید ثروت از طریق شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های استان در سال جاری است که شاهد ورود جدی این شرکت‌ها هستیم.

استاندار بوشهر خواستار مهندسی معکوس پروژه‌های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی توسط شرکت‌های دانش بنیان شد و تصریح کرد: حمایت لازم را از جوانان خلاق و فناور و کارآفرین انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه ورود جوانان فناور به حوزه تولید و صنعت با همکاری پارک علم و فناوری، مدیریت استان و شرکت‌های دانش بنیان، تسهیل می‌شود خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم را در این راستا انجام داده‌ایم.

محمدی زاده با بیان اینکه به شرکت‌های دانش بنیان و فناور در استان بوشهر زمین واگذار می‌شود، افزود: تسطیح و زیرسازی اراضی تا پایان سال انجام و عملیات واگذاری آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: ورود شرکت‌های دانش بنیان و فناور به حوزه تولیدی و صنعتی و همچنین واگذاری زمین و تسطیح و زیرسازی اراضی مورد نیاز این شرکت‌ها، اقدامات عملی مدیریت استان برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در سال جاری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر