سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۸۴۹
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور، جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز استان بوشهر با رویکرد مدارس نیمه تمام، دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ابراهیم احمدی عصر شنبه در اولین نشست هماهنگی برگزاری بیست و چهارمین جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز استان بوشهر بیان داشت: همزمان با برگزاری بیست و چهارمین جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز کشور در سال جاری، این جشنواره در استان بوشهر نیز در دی ماه با حضور خیرین مدرسه ساز استان بوشهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر افزود: به منظور تقدیر و تجلیل از خیرین نیک اندیش مدرسه ساز و ارج نهادن به همت بلند و گام‌های استوار آنان در فراهم کردن بستر و فضای رشد و توسعه دانش آموزان این جشنواره با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل آموزش و پرورش استان و دیگر دستگاه‌ها برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: به منظور هماهنگی‌ها اولین نشست در خصوص این رویداد در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر انجام شد و بزودی کارگروه‌های مربوطه در این راستا اقدامات خود را جهت برپایی هر چه با شکوه تر این رویداد آغاز خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر