شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۱۷۴
چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: رئیس شورای شهر خارگ گفت: موفقیت و فعالیت ورزشکاران یکی از شاخص‌های مهم امید و پویایی یک جامعه است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، لطف الله علی پور عصر چهارشنبه در جلسه شورای ورزش بخش ویژه خارگ اظهار داشت: موفقیت و فعالیت ورزشکاران یکی از شاخص‌های مهم امید و پویایی یک جامعه است، از این رو حمایت از این قشر ارزشمند، حرکت به سوی آینده‌ای روشن‌تر است و قطعاً پایه گذار سلامت روان و جسم نسل بعد خواهد بود.

وی افزود: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال گام‌های موثرتری در حمایت از ورزش و ورزش کاران برداشته شود، چرا که جزیره خارگ ورزشکاران مدال‌آور و موفقی دارد که می‌توان از انرژی آنها در جهت پرورش استعدادهای نسل جدید استفاده نمود و در قالب اساتید ورزشی نام آنان را مانا کرد.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: شورای شهر نیز تا کنون در جهت ایجاد نشاط و امید در جامعه به صورت مستمر از هیأت‌های ورزشی خارگ حمایت کرده است اما نیاز است که متولیان ورزش و مسئولین مرتبط خدمات و امکانات مطلوبی در اختیار ورزشکاران قرار دهند.

علی پور خاطر نشان کرد: مسئولان مرتبط باید با دیدی نو به رشد استعدادهای ورزشی و حمایت از ورزشکاران خارگ بنگرند چرا که با شرایط خاص جزیره خارگ رشد ورزش به معنای کاهش مستقیم آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر