پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور:
کد خبر: ۱۳۰۴۷۵
يکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: رخدادهای اخیر در واقع تلاش مذبوحانه‌ دشمن برای مقابله با چالش گفتمان انقلاب اسلامی است تا این نهضت را با چالش روبرو کنند که مانند گذشته ناکام ماندند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید کرمی روز یکشنبه در کارگاه آموزشی ویژه ائمه جماعات دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار کرد: دشمن امروز به این نتیجه رسیده است که تنها راه ضربه زدن به نظام اسلامی هدف گرفتن باور و اعتماد مردم است،برهمین اساس در راستای این هدف اقدام به تحریف موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و بزرگ‌نمایی ضعف‌ها و کاستی‌ها می‌کند.

وی با تاکید بر موضوع جهاد تبیین، عنوان کرد: انتظار رهبر معظم انقلاب این است که ابتدا به تبیین علمی دین در فضای دانشگاه پرداخته شود و در وهله بعد برای افرادی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند الگوی عملی و پناهگاه قابل اطمینان باشیم.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در این برهه دانشگاه با حضور دانشجویان بیدار و انقلابی، بسیار سریع و قاطع صف خود را از این جریان‌ها جدا کرد.

کرمی با تاکید بر برگزاری باشکوه و منظم نماز جماعت در واحدهای مختلف دانشگاهی افزود: برگزاری باشکوه و منظم نماز جماعت در واحدهای دانشگاهی موجب تبیین علمی دین در این فضاها می‌شود.

وی ادامه داد: اکنون سه هزار امام جماعت در فضای دانشگاه‌ها حضور دارند که در مجموع پنج هزار نماز جماعت اقامه می‌کنند.

به گفته کرمی برگزاری نماز جماعت بعنوان یک ظرفیت به شمار می رود و این آمادگی وجود دارد که در گسترش فعالیت‌های مسجدی با کانون‌های مساجد همکاری و این کانون‌ها به یک شبکه در سطح دانشگاه تبدیل کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر