پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تشکل‌ها و احزاب سیاسی قانون‌محور استان بوشهر حمایت می‌شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دیلم ضم تبریک به مناسبت توافق هسته‌ای، اظهار داشت: جهان به این نتیجه رسیده است که ایران در پی دستیابی به حق خود است و در تلاش برای برقراری عدالت است.\n\nوی با بیان اینکه دست‌یابی به موفقیت در این عرصه با همدلی و همزبانی محقق شده است، اضافه کرد: ایران یک کشور با ثبات است و جهان نیز به جای تهدید در پی تکریم ایران برآمده است.
کد خبر: ۱۳۰۵۲
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تشکل‌ها و احزاب سیاسی قانون‌محور استان بوشهر حمایت می‌شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دیلم ضم تبریک به مناسبت توافق هسته‌ای، اظهار داشت: جهان به این نتیجه رسیده است که ایران در پی دستیابی به حق خود است و در تلاش برای برقراری عدالت است.

\n\n

وی با بیان اینکه دست‌یابی به موفقیت در این عرصه با همدلی و همزبانی محقق شده است، اضافه کرد: ایران یک کشور با ثبات است و جهان نیز به جای تهدید در پی تکریم ایران برآمده است.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه موفقیت در عرصه هسته‌ای متعلق به همه ملت ایران است و نباید از آن برداشت جناحی کرد، ادامه داد: باید از این موفقیت‌ها در راستای افزایش اقتدار نظام استفاده کرد.

\n\n

وی اضافه کرد: باید در سطح جامعه میزان امید افزایش یابد و رسانه‌ها در این زمینه نقش مهمی دارند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باید در این زمینه تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

\n\n

حقیقی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید از انتقاد فرار کنند و از انتقادات با دید باز استقبال کنند، بیان کرد: تحلیل‌ها و انتقادها باید منطقی باشد و نباید باعث ایجاد تنش در جامعه شود.

\n\n

وی به حمایت از گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی قانون‌محور اشاره کرد و افزود: در چارچوب قانون از احزاب، تشکل‌ها و گروه‌های قانون‌محور حمایت خواهیم کرد.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از قاسم قائدی فرماندار سابق شهرستان دیلم تقدیر کرد و ادامه داد: امیدواریم با حضور اسماعیلی در این شهرستان شاهد توسعه شتابان دیلم باشیم.

\n\n

قاچاق سوخت در دیلم کنترل شد

\n\n

فرماندار سابق شهرستان دیلم در این آئین اظهار داشت: تلاش‌های ویژه‌ای برای بهبود وضعیت امنیتی در شهرستان صورت گرفته و هم‌اکنون وضعیت مطلوبی را شاهد هستیم.

\n\n

قاسم قائدی با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی بین دستگاه‌های مختلف برای مقابله با قاچاق ایجاد شده است، گفت: قاچاق سوخت در شهرستان دیلم به خوبی کنترل شده است و شاهد ریشه‌کن شدن این پدیده هستیم.

\n\n

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما در این شهرستان بهبود شاخص‌های سلامت بود که در همین راستا اتاق عمل بیمارستان و کلینیک خصوصی دیلم راه‌اندازی شد.

\n\n

فرماندار سابق شهرستان دیلم با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت نیز با کیفیت بالایی در سطح شهرستان دیلم اجرا شده است، بیان کرد: شاهد افزایش بیش از دو برابری تخت‌های بیمارستانی در این شهرستان هستیم.

\n\n

وی با اشاره به افزایش ۱۶۰ درصدی اعتبارات شهرستان دیلم افزود: اعتبارات این شهرستان در سال ۹۲ حدود ۲۷۰ میلیارد ریال بود که با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، اعتبارات شهرستان در سال گذشته به ۴۴۰ میلیارد ریال رسید.

\n\n

 رفع مشکلات مردم در اولویت مسئولان باشد

\n\n

امام جمعه دیلم نیز در این آئین بر لزوم تلاش همه مسئولان برای ارائه بهترین خدمات به مردم تاکید کرد و گفت: مسئولیت یک امانت است که در اختیار افراد قرار می‌گیرد و باید از این امانت به خوبی در راه خدمت به مردم استفاده کرد.

\n\n

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسینی‌بوشهری با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای ارائه خدمات عادلانه تلاش کنند، ادامه داد: فرصت خدمت‌گذاری کوتاه است و برای اینکه فعالیت ما تاثیرگذار باشد باید دید امانت‌داری به مسئولیت داشته باشیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی با بیان اینکه حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگترین مدال دولت تدبیر و امید است، اضافه کرد: مسئولان عدالت، تدبیر و اعتدال را سرلوحه کار خود قرار دهند.

\n\n

امام جمعه دیلم با تقدیر از تلاش‌های فرماندار سابق شهرستان دیلم، بیان کرد: طی این دوره شاهد اجرای برنامه‌های بسیار خوبی در شهرستان بودیم و امیدواریم با حضور فرماندار جدید شاهد توسعه بیش از پیش شهرستان باشیم.

\n\n

وی خواستار توجه ویژه فرماندار جدید شهرستان به مشکلات مردم شد و ادامه داد: انتظار داریم که فرماندار جدید شهرستان گام‌های اساسی در راستای رفع مشکلات شهرستان بردارد.

\n\n

لازم به ذکر است که در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های قاسم قائدی فرماندار سابق شهرستان دیلم، حسن اسماعیلی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم منصوب شد.

\n\n

حسن اسماعیلی پیش از این فرماندار شهرستان عسلویه بود که از حدود یک ماه پیش عبدالله نادری جایگزین وی در فرمانداری عسلویه شده بود.

\n\n

قاسم قائدی نیز به عنوان سرپرست مدیریت بحران استانداری بوشهر منصوب شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر