يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۵۷۷
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: سوگواره و نمایشگاه ریحانه النبی (ص) به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) سه شنبه شب در محل مجتمع فرهنگی و هنری خلیج فارس گناوه باحضور مسئولان و دوست‌داران مکتب فاطمی گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه در حاشیه گشایش این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه چندین غرفه به صورت ماکت و نمادین از محل خطبه فدکیه، بیت الاحزان، قبرستان بقیع، اتاق زندگانی حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) جانمایی و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

عبدالرضا محمدی نژاد افزود: در این مکان به مدت سه شب روضه خوانی و سوگواری ایام فاطمیه و برنامه هایی به مناسبت حماسه ۹ دی، سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و وفات ام البنین پیش بینی شده است.

وی یادآورشد: این نمایشگاه به مدت ۱۶ روز دایر است که با سالروز وفات ام البنین پایان خواهد یافت.

سوگواری در دفتر امام جمعه، مساجد و تکایا، عزاداری خیابانی با علم گردانی پرچم متبرک حرم امام حسین (ع)، سنج و دمام و زنجیر زنی از یادمان شهدای گمنام تا حسینیه احمدی بندرریگ، تشییع جنازه نمادین از گلزار شهدا تا یادمان شهدای گمنام گناوه، شب شام غریبان، شروه خوانی در امامزاده سلیمان بن علی (ع)، برگزاری مسابقه خطبه فدکیه در فضای مجازی از برنامه‌ های روز جاری در شهرستان گناوه به مناسبت سالروز شهادت بانوی دوعالم ام ابیها حضرت فاطمه(س) توسط هیات‌های مذهبی تدارک دیده شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر