جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۵۷۹
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: با رایزنی های انجام شده با مسئولان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی، روند اجرای پروژه جاده سلامت شهر بوشهر به طول یکهزار و ۸۶۰ متر بعنوان یکی از پروژه های شاخص شهر بوشهر شتاب می گیرد.

به گزارش فکرشهر، حسین حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: پروژه جاده سلامت شهر بوشهر به عنوان یکی از پروژه های شاخص شهر بوشهر است که برای سال های متمادی متوقف مانده بود.

وی افزود: این پروژه واقع در خیابان آزادگان بوشهر یکی از جاذبه مهم تفریحی است که با آزادسازی اراضی محل و تکمیل پروژه در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

شهردار بوشهر تصریح کرد: با توجه به اهمیت جاده سلامت در شادابی و نشاط شهروندان سعی می شود با توسعه فضای سبز این محدوده، ملزومات ورزشی شهروندان به طور کامل تأمین شود.

حیدری اضافه کرد: از تعامل و تلاش‌های سازنده فرمانده کل نیروی هوایی، فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر، مدیرکل دادگستری و دادستان بوشهر برای عقب نشینی از محل اجرای پروژه کمال قدردانی داریم.

وی بیان کرد: امید است در سایه این تعامل سازنده شاهد اجرای پروژه های شاخص دیگر و متعددی در سطح شهر بوشهر باشیم.

شهردار بوشهر گفت: شهرداری بوشهر در چند ماه آینده و حتی پیش از پایان سال پروژه های شاخصی که اکنون دارای پیشرفت فیزیکی خوبی است را افتتاح می کند که تمامی شهروندان از ثمرات آن منتفع می شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر