يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۶۱۷
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: مردم شهیدپرور بوشهر با حضور حماسی خود در تشییع پیکر شهدای ۸ سال دفاع مقدس بار دیگر دست رد به سینه دشمنان زدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر سه شنبه در آئین تشییع پیکر پاک سه شهید گمنام در بوشهر با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، با اشاره به مقام و منزلت شهدا اظهار داشت: ملت وفادار ایران اسلامی در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی وفاداری خود را به خون پاک شهدا نشان داده‌اند.

وی با قدردانی از حضور حماسی مردم در دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی ایران خاطر نشان کرد: مردم ولایت‌مدار همواره مدافع انقلاب اسلامی بوده‌اند و امروز در تشییع پیکر پاک شهیدان گمنام دفاع مقدس یک بار دیگر با شهدا تجدید پیمان کردند.

استاندار بوشهر با قدردانی از حضور باشکوه مردم قدرشناس در تشییع پیکر پاک شهیدان ۸ سال دفاع مقدس تصریح کرد: مردم شهیدپرور بوشهر با حضور حماسی خود در تشییع پیکر شهدای ۸ سال دفاع مقدس بار دیگر دست رد به سینه دشمنان زدند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه مردم به خون پاک شهیدان، آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی وفادار هستند اضافه کرد: مردم قدرشناس بوشهر با حضور حماسی در تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس ضمن اعلام ولایت‌مداری نسبت به مقام معظم رهبری، وفاداری خود را برای ادامه راه شهدا نشان دادند.

وی با اشاره به پیام این حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهدای والامقام، بیان کرد: مقاومت، ایستادگی در مقابل دشمنان و وفاداری و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از جمله پیام این حضور حماسی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر