دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوشهر گفت: دهیاران برای ساماندهی جاده های ورودی به روستاها به رعایت حریم جاده ها اهتمام ویژه داشته باشند.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالرضا رستمی افزود: دهیاران به واسطه تلاش های چشمگیرشان نقشی بی بدیل در عمران و آبادی روستاها دارند که این تلاش ها باید همراه با رعایت قوانین ومقررات مورد نیاز چشم انداز توسعه ای روستاها باشد.\n\nوی ادامه داد: گاهی مشاهده شده با لحاظ نکردن حریم جاده درختکاری در حاشیه جاده ورودی روستاها عملیات تعریض جاده ورودی روستاها با مشکل همراه می شود.
کد خبر: ۱۳۰۷۴
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۴

فکرشهر: رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوشهر گفت: دهیاران برای ساماندهی جاده های ورودی به روستاها به رعایت حریم جاده ها اهتمام ویژه داشته باشند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالرضا رستمی افزود: دهیاران به واسطه تلاش های چشمگیرشان نقشی بی بدیل در عمران و آبادی روستاها دارند که این تلاش ها باید همراه با رعایت قوانین ومقررات مورد نیاز چشم انداز توسعه ای روستاها باشد.

\n\n

وی ادامه داد: گاهی مشاهده شده با لحاظ نکردن حریم جاده درختکاری در حاشیه جاده ورودی روستاها عملیات تعریض جاده ورودی روستاها با مشکل همراه می شود.

\n\n

رستمی در ادامه حوادث جاده جزیره ای شیف - گناوه را یادآور شد و افزود: حوادث جاده شیف - گناوه نیز دلایلی متعددی دارد که یکی از این عوامل عبور حیوانات اهلی در این مسیر است.

\n\n

وی اظهار کرد: به منظور کاهش تصادفات جاده ای در مسیر یاد شده پلاک گذاری حیوانات اهلی یاد شده برای مشخص شدن عوامل سوانح این جاده ضرورت دارد.

\n\n

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بوشهر افزود: پروژه های جاده آنتنی روستای تل سیاه، جاده روستایی تل اشکی - آبطویل، بهسازی چهار راه روستای حسن نظام تا مرکز این روستا و ساماندهی گلزار شهدای کره بند از جمله طرح های در دست اجراست.

\n\n

به نوشته ایرنا، وی اظهارکرد: بهسازی و روکش آسفالت جاده روستایی حسینکی - سرمل، احداث خانه عالم روستاهای احمدی و تل اشکی از دیگر پروژه های شاخص اداره راه و شهرسازی شهرستان بوشهر است که در سال جاری عملیات اجرای آن آغاز شده است.

\n\n

رستمی تاکید کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی شده از پروژه های یاد شده پروژه احداث جاده آنتنی روستای تل سیاه و همچنین پروژه جاده تل اشکی – آبطویل تا هفته دولت به بهره برداری برسد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر