يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: قانون و طرحی را برای ارائه در مجلس آماده کرده‌ایم که مناطق مرزی را به استان‌های مرزی تغییر دهد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش شبانکاره با تبریک پیشاپیش عید فطر اظهار داشت: ماه رمضان ماه معنویت، ماه مهمانی خدا و ماه قرآن است و امیدوار هستیم نهایت بهره معنوی را از این ایام برده باشیم.\n\nوی به اهمیت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش با مشکلات زیادی روبروست که جامعه آموزش و جوانان را با مشکل مواجه کرده است.
کد خبر: ۱۳۰۹۵
جمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: قانون و طرحی را برای ارائه در مجلس آماده کرده‌ایم که مناطق مرزی را به استان‌های مرزی تغییر دهد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش شبانکاره با تبریک پیشاپیش عید فطر اظهار داشت: ماه رمضان ماه معنویت، ماه مهمانی خدا و ماه قرآن است و امیدوار هستیم نهایت بهره معنوی را از این ایام برده باشیم.

\n\n

وی به اهمیت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش با مشکلات زیادی روبروست که جامعه آموزش و جوانان را با مشکل مواجه کرده است.

\n\n

موسوی‌نژاد در ارتباط با حق نوار مرزی فرهنگیان نیز ابراز داشت: یکی از مواردی که به وزیر اعتراض داشتیم بحث عدم پرداخت حق نوار مرزی بود که با پیگیری‌های فراوان محقق شد.

\n\n

وی تاکید کرد: بعد از مصوب شدن حق پرداخت نوار مرزی به فرهنگیان هیئت دولت قانونی را مصوب کرد که مناطق مرزی به دهستان و بخش‌هایی که متصل به دریا است گفته شود.

\n\n

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه با این مصوبه دولت دشتستان و خیلی از شهرهای مرزی مشمول پرداخت حق نوار مرزی فرهنگیان نشدند.

\n\n

وی تصریح کرد: شروع مرز دریایی استان بوشهر 12/5 مایل از لب آب به سمت دریا در قانون هیئت دولت مصوب شده است.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس بیان داشت: قانون و طرحی را برای ارائه در مجلس آماده کرده‌ایم که مناطق مرزی را به استان‌های مرزی تغییر دهد.

\n\n

وی با بیان اینکه این موضوع برای عموم مردم توجیه پذیر نیست خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این موضوع مشکلات و تبعات اجتماعی زیادی به دنبال خواهد داشت دنبال آن هستیم که این قانون را مصوب کنیم که با توجه به موضوع طرح احتمال رای آوردن آن زیاد است.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر