جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ پیگیری یک سوژه؛
فکرشهر: چند وقتی است پیامکی بر روی گوشی های همراه شهروندان استان بوشهری ارسال می شود مبنی بر این که ثبت نام « بیمه ی بازنشستگی خانه داران بوشهر برای مدت محدود » ارائه می گردد...
کد خبر: ۱۳۱۶۲
سه‌شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۹

فکرشهر: چند وقتی است پیامکی بر روی گوشی های همراه شهروندان استان بوشهری ارسال می شود مبنی بر این که ثبت نام « بیمه ی بازنشستگی خانه داران بوشهر برای مدت محدود » ارائه می گردد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پس از دریافت این پیامک، برخی برای ثبت نام به اداره ی پست بوشهر مراجعه کردند ولی در هنگام پر کردن فرم درخواست، نام و شماره حساب شخصی به نام م.آ ذکر شده بود.
\nوجود یک شماره حساب شخصی و عدم مراجعه به نمایندگی بیمه برای پر کردن درخواست و حضور در دفتر پست به جای ان باعث گردید تعدادی از کاربران فکرشهر با ارسال ایمیل، پیامک و برقراری تماس تلفنی با دفتر سایت، بررسی این موضوع را خواستار گردند.

\n\n

 با بررسی نمایندگی های بیمه ی نوین در استان بوشهر که مسئولارسال پیامک ها معرفی شده بود، مشخص شد فرد یاد شده در فرم تقاضا، نمایندگی این بیمه در هیچ یک از شهرستان های استان بوشهر را عهده دار نمی باشد.

\n\n

خبرنگار فکرشهر در ادامه ی بررسی های خود پیرامون این موضوع متوجه شد هر چند چنین خدماتی توسط این بیمه در کشور ارائه می شود ولی فرد یاد شده در فرم تقاضا، نمایندگی دفتر بیمه در استان همسایه و در شهر شیراز را بر عهده دارد و نماینده ی استان بوشهر نیست.

\n\n

رییس اداره ی نظارت این بیمه نیز به فکرشهر گفت: هر چند چنین بیمه و شخصی را در نمایندگی داریم ولی پرداخت اقساط به حساب شخصی کارگزاران بیمه نامعتبر است و شماره حساب بیمه باید برای این کار اعلام شود.

\n\n

یکتاپرست افزود: در صورت واریز پول و اقساط به حساب شخصی، اگر مشکلی پیش بیاید، نمی توان ان را پیگیری کرد و ثبت نام باید با مراجعه به دفتر بیمه باشد و پرداخت ها نیز باید به حساب شرکت بیمه انجام شود تا معتبر باشد.

\n\n

با این حال به نظر می رسد ارسال این پیامک بر روی گوشی های همراه در استان بوشهر همچنان ادامه دارد و ثبت نام ها نیز از طریق اداره ی پست و پرداخت ها نیز به حساب شخصی م.آ در حال انجام است.
\nاین که نمایندگی یک بیمه در استان فارس، از طریق اداره ی پست ـ و نه دغتر بیمه ـ به ثبت نام متقاضیان اقدام کرده و شماره حساب شخصی خود را برای پرداخت اقساط اعلام کرده و البته با اضافه کردن اصطلاح « برای زمان محدود » در پیامک تبلیغاتی اش، به نوعی کلاهبرداری دست زده یا خیر، به بررسی نهادهای مرتبط نیازمند است!!

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر