دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۶۲۳
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۱

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: طرح‌های فرهنگی و آموزشی در زندان‌های بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهدی مهرانگیز ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زنان در دین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و نظام جمهوری اسلامی نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد.

وی حبس‌زدایی، کاهش جمعیت کیفری حمایت ویژه از خانواده زندانیان و رفع مشکلات آنان را در اولویت برنامه‌ها دانست و بیان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و حمایت‌های مادی، رفع مشکلات خانواده‌ها مددجویان از اهداف این سرکشی‌ها است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به اجرا طرح‌های فرهنگی و آموزشی در زندان‌ها شده است، گفت: در این راستا آموزش مهارت و خدمات‌رسانی به مددجویان پس از آزادی برای ایجاد اشتغال مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی از عزم دستگاه قضائی برای گره‌گشایی از مشکلات حقوقی و قضائی زندانیان خبر داد و خاطرنشان کرد: مددجویان که آزاد می‌شوند زمینه جلوگیری از ارتکاب جرم برای آنان با طرح‌های پیشگیری در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی فراهم می‌شود.

مهرانگیز در این بازدید به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، دستور آزادی سه زندانی از بند نسوان و اعطا مرخصی هفت روزه به ۱۴ تن از بانوان مددجو اندرزگاه نسوان زندان بوشهر صادر کرد.

وی در این بازدید ضمن اهدا شاخه گل به زندانیان بند نسوان بوشهر به هر کدام از آنان کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی اهدا کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر