شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۶۸۴
يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

فکرشهر: همایش تجلیل از مادران جوان چند فرزندی سراسر استان بوشهر با عنوان «نشان مادری» به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، امام جمعه بوشهر صبح یکشنبه در همایش تجلیل از مادران جوان چند فرزندی سراسر استان بوشهر با عنوان «نشان مادری» به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در بوشهر اظهار داشت: یکی از عوامل اقتدار یک جامعه وجود مادر و فرزند و توسعه نرخ جمعیت است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری اضافه کرد: دشمنان یک دین و مملکت به دنبال تقلیل قدرت جمعیت آن کشور هستند و آنها را از بین می‌برند تا جامعه دچار تقلیل منبع قدرت منابع انسانی شود و آن وقت بر آن سرزمین دینی تسلط پیدا می‌کنند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: انسان شخصیتی است که با تحولات نسبی دارای عناوین مختلفی می‌شود؛ فرزندآوری یک نعمت الهی است و فرزند وقتی وارد زندگی انسان می‌شود رزق و روزی خود را می‌آورد و کانون خانواده را گرم می‌کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه خانه با حضور فرزند شادتر و گرم‌تر می‌شود خاطرنشان کرد: هر چه تعداد فرزندان بیشتر باشد فضای محبت و عاطفه بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: برخی افراد فرزندآوری را منوط به مسائل مالی می‌دانند ولی خداوند می‌فرماید که نگران رزق و روزی فرزند خود نباشید.

وی دختران را ستون زندگی برای خانواده دانست و ادامه داد: هر چه تعداد دختران بیشتر باشد، چراغ خانه بیشتر روشن می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری پسران را عاملی برای اقتدار و استحکام خانواده دانست و گفت: خانه‌ای که در آن گریه و خنده فرزند باشد، آن خانه زنده است.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: برای اینکه در آینده مشکل جمعیتی نداشته باشیم، باید به فرزندآوری توجه بیشتری داشته باشیم.

وی به تبلیغات دشمنان برای کاهش فرزندآوری اشاره کرد و افزود: در تربیت فرزند، تغذیه، پرورش آنها عنایت ویژه داشته باشیم که فرزندانی سالم و صالح تربیت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر