سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۹۶۰
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۷

فکرشهر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: ۳۴۰ کلاس در استان بوشهر ناایمن و غیرقابل استفاده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ابراهیم احمدی صبح چهارشنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزشی و تجهیز مدارس استان تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ۸۱۴ کلاس در قالب هزار و ۹۸۰ مدرسه در استان بوشهر بیان کرد: هزار و ۷۰۰ کلاس درس در قالب ۴۱۴ مدرسه تخریبی و ۳۴۰ کلاس نیز ناایمن هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از اجرای ۱۱۷ پروژه فعال و نیمه تمام آموزشی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تکمیل و اجرای کامل این پروژه‌ها نیازمند کمک و همکاری خیران هستیم.

وی از جمع آوری کلاس‌های کانکسی استان تا مهرماه سال آینده خبر داد و بیان کرد:۲۰ تا ۳۰ مدرسه سنگی با ملات نامرغوب در استان وجود دارد که تخلیه شده است.

احمدی با اشاره به در دست ساخت بودن ۱۴۰ کلاس درس و ۲ سالن ورزشی در قالب ۳۴ پروژه آموزشی با اعتبار ۱۸۵ میلیارد تومان افزود: سهم خیرین مدرسه ساز استان بوشهر در این پروژه‌ها، ۸۵ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: ۲۵۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر در هزار و ۹۸۰ آموزشگاه شامل هزار و ۴۸۶ مدرسه دولتی و ۴۹۴ مدرسه غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر