شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: باید زمینه برای حضور سرمایه گذاران بومی درشهرستان فراهم شود تا آنان سرمایه‌های خود را در شهرستان‌ها و استان‌ها دیگر هزینه نکنند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمود محمودی روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان با اشاره به نامگذاری سال حماسه و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود نیروهای بومی در حوزه اقتصاد و فرهنگ یکی از راه‌های تحقق پیام نوروزی معظم له در شهرستان است.
کد خبر: ۱۳۲۲
سه‌شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: باید زمینه برای حضور سرمایه گذاران بومی درشهرستان فراهم شود تا آنان سرمایه‌های خود را در شهرستان‌ها و استان‌ها دیگر هزینه نکنند.
به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمود محمودی روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان با اشاره به نامگذاری سال حماسه و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود نیروهای بومی در حوزه اقتصاد و فرهنگ یکی از راه‌های تحقق پیام نوروزی معظم له در شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه ضرورت پیشرفت زیرساخت‌های لازم در ابعاد فرهنگی بر استفاده از حوزه فرهنگ و اقتصاد در تحقق منویات رهبری تاکید کرد.

 محمودی خاطر نشان کرد:یکی از خلاهای کنونی در حوزه صنعت گاز و پتروشیمی کنگان استفاده نشدن از ظرفیت پیمانکاران بومی شهرستان دراین حوزه است که می طلبد نسبت به آن اهتمام ویژه ای شود.

وی همچنین خودباوری و اعتماد به نفس دو عنصر کلیدی در حوزه فرهنگ عنوان کرد. 

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر