پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: حمایت مالی دولت از شهرهای با جمعیت 50 هزار نفر به شهرهای زیر 100 هزار نفر افزایش یافته است.\n\nبه گزارش فکرشهر، هوشنگ خندان‌دل در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به تقویت مالی شهرهای کوچک برای تسریع در طرح‌های عمرانی و خدمات شهری اظهار داشت: تقویت بنیه مالی شهرهای کوچک و متوسط کشور و تجهیز آنها به ماشین‌آلات از برنامه‌های دولت است.
کد خبر: ۱۳۲۲۸
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: حمایت مالی دولت از شهرهای با جمعیت 50 هزار نفر به شهرهای زیر 100 هزار نفر افزایش یافته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، هوشنگ خندان‌دل در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به تقویت مالی شهرهای کوچک برای تسریع در طرح‌های عمرانی و خدمات شهری اظهار داشت: تقویت بنیه مالی شهرهای کوچک و متوسط کشور و تجهیز آنها به ماشین‌آلات از برنامه‌های دولت است.

\n\n

وی با بیان اینکه به شهرداری شهرهای کوچک و متوسط اهمیت بیشتری داده می‌شود، گفت: برای جلوگیری از گسست جمعیتی بین شهرهای پرجمعیت و کم‌جمعیت کشور دولت سیاست توجه به شهرداری شهرهای کوچک و متوسط مورد توجه قرار داده است.

\n\n

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تدوین لایحه مدیریت شهری را مورد اشاره قرار داد و افزود: این لایحه اکنون در هیئت دولت در حال بررسی است که اجرایی شدن آن تحول مهمی در تقویت زیرساخت‌های شهری ایجاد می‌کند.

\n\n

به نوشته ی فارس، خندان‌دل از پرداخت کمک‌های مالی و تجهیزاتی به شهرهای کوچک خبر داد و ادامه داد: 700 میلیارد تومان سال گذشته به شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت کمک مالی شد.

\n\n

وی با اشاره به حمایت دولت از شهرهای کوچک و متوسط  اضافه کرد: حمایت‌های دولت از شهرهای کوچک و متوسط کشور از شهرهای زیر 50 هزار نفر به شهرهای زیر 100 هزار نفر افزایش یافته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر