دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل تیم فوتبال کارگر بنه گز گفت: درصورت فراهم نشدن حمایت مالی از تیم فوتبال کارگر بنه گز تا 10 روز آینده، امتیاز این تیم را در لیگ دسته دوم کشور به فروش خواهیم گذاشت.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی عالی نژاد درگفت وگو با ایرنا افزود: تیم فوتبال کارگر بنه گز با داشتن چهار میلیارد ریال بدهی در شرایط مالی دشواری قرار گرفته است.\n\nوی اضافه کرد: با این میزان بدهی و نداشتن اسپانسر مالی چاره ای جز فروش نمی بینیم مگر این که دراین فرصت 10 روزه زمینه حمایت مالی مناسب فراهم شود.
کد خبر: ۱۳۲۸۳
يکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

فکرشهر: مدیرعامل تیم فوتبال کارگر بنه گز گفت: درصورت فراهم نشدن حمایت مالی از تیم فوتبال کارگر بنه گز تا 10 روز آینده، امتیاز این تیم را در لیگ دسته دوم کشور به فروش خواهیم گذاشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی عالی نژاد درگفت وگو با ایرنا افزود: تیم فوتبال کارگر بنه گز با داشتن چهار میلیارد ریال بدهی در شرایط مالی دشواری قرار گرفته است.

\n\n

وی اضافه کرد: با این میزان بدهی و نداشتن اسپانسر مالی چاره ای جز فروش نمی بینیم مگر این که دراین فرصت 10 روزه زمینه حمایت مالی مناسب فراهم شود.

\n\n

عالی نژاد یادآورشد: ازسوی مسوولان استان بوشهر وعده های مختلفی برای حمایت مالی ارایه شده ولی با عملی نشدن این وعده مسیر ایرانجوان خورموج برای این تیم آغاز شده است.

\n\n

وی بیان کرد: یکی استان های ساحلی کشور نیز به طور مداوم پیگیر خرید تیم کارگر بنه گز است ولی تا 10 روز به آنها وقت داده ایم.

\n\n

عالی نژاد افزود: بازیکنان تیم فوتبال کارگر نیز تاکنون پیشنهادهای متفاوتی داشته اند ولی به پاس احترام به مسوولان تیم تاکنون پیشنهادهای خود را رد کرده اند.

\n\n

وی اظهارکرد: با این روند واگذاری امتیاز تیم های فوتبال استان بوشهر بدون شک ضربه جبران ناپذیری بر پیکره فوتبال استان خواهد خورد.

\n\n

تیم فوتبال کارگر بنه گز شهرستان تنگستان درلیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد و با وجود این که یک تیم روستایی محسوب می شود در این چند سال کارنامه موفقی از خود به جا گذاشته است.

\n\n

تیم دسته دومی فوتبال ایرانجوان خورموج به دلیل نداشتن حامی مالی مناسب امتیاز خود را به فروش رساند و در صورت فروش امتیاز کارگر بنه گز تنگستان این دومین تیمی خواهد بود که درسال جاری امتیاز آن به خارج از استان بوشهر منتقل خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر