دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۸۳۶
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۷

فکرشهر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: پویش دانش آموزی با عنوان "ایران، جوان بمان" با بیش از ۲۰۰ میلیون تومان جایزه در این استان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، دکتر قاسم برجویی فرد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: موضوعات تعیین شده در این پویش شامل تکریم پدربزرگ و مادربزرگ‌ها، ای کاش خواهر یا برادر داشتم، شادی و نشاط در خانواده پرجمعیت ایرانی، دوست دارم کشورم جوان، قدرتمند و پویا باشد و من کشورم را دوست دارم و برای پیشرفت آن تلاش می‌کنم است.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در موضوعات تعیین شده در قالب نقاشی، عکس، پوستر ،کلیپ، موشن گرافیک، شعر، داستان کوتاه و دلنوشته به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

برجویی فرد هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ فرزندآوری و اهمیت این موضوع برای خانواده‌ها عنوان کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه موضوع جمعیت، امروز یک دغدغه جدی است گفت: داشتن دغدغه اقتصادی برای فرزند آوری به‌حق است ولی جامعه سالمند به دلیل نیروی کار کمتر در آینده ضربه بیشتری به اقتصاد می‌زند.

وی اظهار کرد: دانش آموزان فرصت دارند تا پایان اسفند ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره "ایران جوان بمان" ارسال کنند تا پس از داوری آثار اختتامیه آن بعد از عید نوروز برگزار شود.

برجویی فرد گفت: دوچرخه، تبلت، میکروسکوپ و تلسکوپ از جمله جوایز پیش بینی شده برای برگزیدگان است.

وی یادآورشد: همچنین به تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره به قید قرعه پنج جایزه ۱۰ میلیون تومانی اهدا می‌شود.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این پویش با مشارکت صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی سپاه، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر، معاون سلامت و تندرستی آموزش‌ و پرورش استان بوشهر برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر