جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: طرح قرآنی ۱۴۴۹ در سه شهرستان بوشهر، دیر و دشتی از طریق شبکه قرآن اجرا می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: طرح ملی قرآنی ۱۴۴۹ با محوریت حفظ سوره مبارکه یاسین و به یمن هزار و چهارصد و چهل و نهمین سال نزول قرآن کریم در این استان اجرا خواهد شد.\n\nوی افزود: این طرح در شهرستانهای بوشهر، دشتی و دیر اجرا می شود که توسط گروه  تلویزیونی ۱۴۴۹ از شبکه قرآن با حضور سید اقبال واحدی، اقدام به پخش آن خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۲۹۸
يکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: طرح قرآنی ۱۴۴۹ در سه شهرستان بوشهر، دیر و دشتی از طریق شبکه قرآن اجرا می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: طرح ملی قرآنی ۱۴۴۹ با محوریت حفظ سوره مبارکه یاسین و به یمن هزار و چهارصد و چهل و نهمین سال نزول قرآن کریم در این استان اجرا خواهد شد.

\n\n

وی افزود: این طرح در شهرستانهای بوشهر، دشتی و دیر اجرا می شود که توسط گروه  تلویزیونی ۱۴۴۹ از شبکه قرآن با حضور سید اقبال واحدی، اقدام به پخش آن خواهد شد.

\n\n

سروستانی اضافه کرد: این طرح با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر و همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان درروزهای ۴مرداد در حسینیه عاشقان ثارالله، ۵ مرداد  در مصلای جمعه خورموج و ۶ مرداد ۹۴ در مصلای جمعه دیر برگزار خواهد شد.

\n\n

وی با اشاره باینکه  این طرح با مشارکت دستگاه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی برگزار می‌شود ، تصریح کرد: در حال حاضر باهمت و مشارکت مؤسسات و خانه‌های قرآنی تعداد ۲۸۰۰ نفر در قالب ۱۴۰ کلاس آموزشی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

\n\n

به نوشته ی مهر، حجت الاسلام سروستانی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۱ طرح قرآنی ۱۴۴۶ با محوریت نهضت حفظ قرآن کریم و با موضوع جزء ۳۰ کتاب الهی برگزار شد، بیان کرد: اجرای طرح ۱۴۴۷ در سال ۱۳۹۲ حفظ جزء قرآن کریم و آشنایی مخاطبان با روخوانی، روان‌خوانی، صحت نسبی تلفظ حروف در حد قرائت نماز و مفاهیم بلند این سوره‌ها در راستای طرح ملی حفظ قرآن کریم بود.

\n\n

وی گفت: این برنامه با حضور اساتید، قاریان، حافظان و پیشکسوتان و فعالان قرآنی استان و اعضای موسسات و مراکز قرآنی برگزار می‌شود و مصاحبه با موسسه محوری، خانواده قرآنی و اجرای گروه تواشیح از برنامه‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود.​

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر