جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال 196هزار دانش آموز و 14 هزار فرهنگی در اول مهر سال تحصیلی را در استان بوشهر آغاز می کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، ناصر کرمی روز یکشنبه در نشست روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان بوشهر افزود: از 38 هزار نفر همکار فرهنگی که در کشور امسال بازنشسته می شوند 810 نفر مربوط به استان بوشهر است.\n\nوی تصریح کرد: با وجود کمبود نیرو و بازنشسته شدن همکاران فرهنگی هیچ مجوز استخدام نیرو نیز به این وزارتخانه داده نشده است.
کد خبر: ۱۳۳۱۲
يکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال 196هزار دانش آموز و 14 هزار فرهنگی در اول مهر سال تحصیلی را در استان بوشهر آغاز می کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ناصر کرمی روز یکشنبه در نشست روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان بوشهر افزود: از 38 هزار نفر همکار فرهنگی که در کشور امسال بازنشسته می شوند 810 نفر مربوط به استان بوشهر است.

\n\n

وی تصریح کرد: با وجود کمبود نیرو و بازنشسته شدن همکاران فرهنگی هیچ مجوز استخدام نیرو نیز به این وزارتخانه داده نشده است.

\n\n

کرمی اظهار کرد: براساس دستور العمل باید با استفاده از همکاران بازنشسته، بسته های حمایتی و با تجمیع کلاسهای درس مشکل کمبود نیرو در سالجاری با کمترین مشکل حل شود.

\n\n

وی در خصوص تجمیع کلاسها گفت: تجمیع کلاسهای درس نباید باعث کاهش کیفیت آموزش در مدارس شود بلکه این طرح باید به صورت کارشناسی و با کمترین آسیب در نظام تعلیم و تربیت اجرا شود.

\n\n

کرمی اضافه کرد: امسال برای نخستین بار نظام 6-3-3 در مقاطع تحصیلی اجرایی می شود و باید برای همه مقاطع تحصیلی برنامه ریزی صورت گیرد.

\n\n

وی بر ضرورت سازماندهی نیروها در همه مقاطع تحصیلی برای جبران کمبود نیرو تاکید کرد.

\n\n

کرمی در خصوص برنامه رتبه بندی فرهنگیان نیز گفت: از مهر 94 احکام جدید همکاران فرهنگی براساس نظام رتبه بندی صادر می شود.

\n\n

وی یادآور شد: با اجرای نظام رتبه بندی در آموزش و پرورش انتظار داریم تا حدودی مشکلات همکاران فرهنگی رفع شود.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، کرمی با بیان اینکه مدیریت در همه بخش ها امری اجتناب ناپذیر است گفت: نظام حساس مدیریت آموزشی و تعلیم و تربیت جامعه برعهده ما است.

\n\n

وی تصریح کرد: مدیریت زمان در آموزش و پرورش ارزشمند است چون عمر دانش آموزان سرمایه اولیه ما است به همین دلیل اشتباه در برنامه ریزی آموزشی می تواند صدمات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

\n\n

کرمی اضافه کرد: استان بوشهر در پروژه مهر پارسال رتبه دوم کشور را از آن خود کرد و این موفقیت تنها باهمدلی و همراهی همه مسوولان به وجود آمده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر