جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تیم دو و میدانی کم بینایان و نابینایان استان بوشهر متشکل از ورزشکاران شهرستان گناوه که به عنوان نماینده کشور در مسابقات جایزه بزرگ چین حضور دارند، موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند.به گزارش فکرشهر، کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه مدال برنز حاصل تلاش نمایندگان جمهوری اسلامی ایران از شهرستان گناوه در اولین روز این مسابقات بوده است.سیدحبیب حسینی لیراوی در کلاس ب 2 نشان طلای 400 متر و برنز 100 متر را از آن خود کرد، فالح ناصری پوران در کلاس ب2در پرتاب وزنه موفق به کسب مدال نقره شد، حسین سعیدی در کلاس ب 2 و آرش خسروی (ب3)به ترتیب در دوی 400 و 100 متر صاحب نشان برنز شدند.
کد خبر: ۱۳۳۴
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۱

فکرشهر: تیم دو و میدانی کم بینایان و نابینایان استان بوشهر متشکل از ورزشکاران شهرستان گناوه که به عنوان نماینده کشور در مسابقات جایزه بزرگ چین حضور دارند، موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند.

به گزارش فکرشهر، کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه مدال برنز حاصل تلاش نمایندگان جمهوری اسلامی ایران از شهرستان گناوه در اولین روز این مسابقات بوده است.

سیدحبیب حسینی لیراوی در کلاس ب 2 نشان طلای 400 متر و برنز 100 متر را از آن خود کرد، فالح ناصری پوران در کلاس ب2در پرتاب وزنه موفق به کسب مدال نقره شد، حسین سعیدی در کلاس ب 2 و آرش خسروی (ب3)به ترتیب در دوی 400 و 100 متر صاحب نشان برنز شدند.

سرپرست و مربی تیم دوومیدانی کم بینایان و نابینایان استان بوشهر قبل از اعزام این تیم در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: ورزشکاران اعزامی شهرستان گناوه در رشته های پرش طول، وزنه، دیسک،نیزه و دوهای 100، 200 و 400 متر با حریفان خود رقابت خواهندکرد.

محمدرضا ابراهیم زاده گفت:آرش خسروی در کلاس B1 پرش طول و دو 100متر، ناصر حسن پور در کلاس B2 دوی 100 و 200 متر، حسین سعیدی در کلاس B2 دوی 200 و 400 متر، علیرضا بویراتی در کلاس B3 پرش طول و دوی 100 متر، سیدحبیب حسینی لیراوی در کلاس B2 دوهای 100، 200 و 400 متر و فالح ناصری پوران در کلاس B2 پرتاب وزنه، دیسک و نیزه در این رویداد شرکت دارند.

وی گفت:حضور دوومیدانی کاران در این مسابقات از نظر رکوردگیری برای بازی های پاراآسیایی 2014 کره جنوبی و تاییدیه کلاس پزشکی ورزشکاران ایران حایز اهمیت است.

مسابقات جایزه بزرگ چین تا 28 فروردین ادامه دارد .

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر