جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و با استفاده از امکانات فنی و پلیسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. در این راستا مأمورین پلیس آگاهی با همکاری سایر واحدهای انتظامی تلاش‌های...
کد خبر: ۱۳۳۴۱
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از متلاشی شدن باند 3 نفره طلاجات و لوازم منازل در شهرستان دشتی خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رهام رضایی از دستگیری باند سه‌نفره سارقان لوازم و طلاجات منازل با 13 فقره سرقت در سطح دشتی خبر داد و گفت: از اواخر سال 1393 در شهر خورموج سرقت‌هایی از منازل به‌خصوص در شهرک بسیجیان گزارش شد که سارقین در ساعات مختلف شبانه‌روز و پس از اطمینان از اینکه کسی در منزل حضور ندارد مبادرت به سرقت به‌ویژه سرقت طلاجات و وجه نقد کرده‌اند.

\n\n

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و با استفاده از امکانات فنی و پلیسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. در این راستا مأمورین پلیس آگاهی با همکاری سایر واحدهای انتظامی تلاش‌های گسترده‌ای جهت پیشگیری از فعالیت‌های سارقین همچنین شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

\n\n

رضایی خاطرنشان کرد: گروه بررسی صحنه جرم با کوشش فراوان و با استفاده از روش‌های علمی، فنی، کارآگاهی و با استفاده از تحقیقات تخصصی و بانک اطلاعاتی که از باند سارقین داشتند این افراد را موردنظر و شناسایی قرار دادند.

\n\n

وی اضافه کرد: مأموران در یک برنامه زمانی کوتاه مخفیگاه‌های سارقین را شناسایی و این سارقین را که هرکدام دارای سابقه متعدد کیفری بودند مورد مراقبت قرار داده و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی همزمان تمام متهمان را دستگیر و مقداری از اقلام مسروقه کشف و ضبط شد.

\n\n

فرمانده انتظامی دشتی به فارس گفت: این امر چاره‌ای برای متهمان باقی نگذاشت و سارقان مجبور به اعتراف شدند که طی آن مشخص شد این سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای ضمن پرسه در خیابان‌های شهر خورموج، منازل را شناسایی و پس از اطمینان از خالی بودن منزل اقدام به سرقت می‌کردند.

\n\n

وی افزود: لوازم و اموال مسروقه که شامل طلاجات و وجه نقد و وسایل منزل است کشف و به همراه متهمان تحویل مقامات قضایی شهرستان دشتی شد. ارزش طلاهای کشف شده از سارقان طلاجات در دشتی 380 میلیون ریال بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر