دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: یکی از خبرنگاران تلویزیون ال‌بی‌سی و رادیو شام در جریان پوشش خبری نبردهای جاری بین ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی در منطقه جوبر به شهادت رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از «ابنا»، خبرنگار شناخته‌شده رادیوی شام سوریه در حین پوشش خبری از درگیری‌ها در جوبر به شهادت رسید.\n\nاین شبکه رادیویی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ثائر العجلانی» در جریان پوشش خبری نبردهای جاری بین ارتش سوریه و گروه‌های مسلح تروریستی در منطقه جوبر در شرق دمشق پایتخت سوریه به شهادت رسید.\n\nاین رادیو افزود: العجلانی صداقت و ایمان به حرفه خویش را مهمترین رازهای موفقیتش در حرفه خبرنگاری می‌دانست.
کد خبر: ۱۳۳۷۷
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: یکی از خبرنگاران تلویزیون ال‌بی‌سی و رادیو شام در جریان پوشش خبری نبردهای جاری بین ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی در منطقه جوبر به شهادت رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از «ابنا»، خبرنگار شناخته‌شده رادیوی شام سوریه در حین پوشش خبری از درگیری‌ها در جوبر به شهادت رسید.

\n\n

این شبکه رادیویی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ثائر العجلانی» در جریان پوشش خبری نبردهای جاری بین ارتش سوریه و گروه‌های مسلح تروریستی در منطقه جوبر در شرق دمشق پایتخت سوریه به شهادت رسید.

\n\n

این رادیو افزود: العجلانی صداقت و ایمان به حرفه خویش را مهمترین رازهای موفقیتش در حرفه خبرنگاری می‌دانست.

\n\n

«ثائر العجلانی» اهل لبنان و خبرنگار تلویزیون «ال‌بی‌سی‌» لبنان نیز بود.

\n\n

پیش از این یکی خبرنگاران و تصویربرداران شبکه المنار نیز در تحولات سوریه توسط تروریست‌ها به شهادت رسیده بود.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر