سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: در نشست مشترک مسوولان این شهرستان با مقام های وزارت نفت توافق های سودمند و خوبی برای این منطقه به دست آمد.به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراین نشست که مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب کشور و مدیران گچساران حضور داشتند، ساماندهی میدان امام علی (ع) و راه گناوه به گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد از مهم ترین مباحث مطرح شده بود که چندین سال مسوولان این شهرستان پیگیر آن بوده اند.وی اظهارکرد: در پایان جلسه تصمیم های خوبی اتخاذ که بزودی توافق های اولیه آن اجرایی می شوند.
کد خبر: ۱۳۳۹
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۷

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: در نشست مشترک مسوولان این شهرستان با مقام های وزارت نفت توافق های سودمند و خوبی برای این منطقه به دست آمد.

به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراین نشست که مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب کشور و مدیران گچساران حضور داشتند، ساماندهی میدان امام علی (ع) و راه گناوه به گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد از مهم ترین مباحث مطرح شده بود که چندین سال مسوولان این شهرستان پیگیر آن بوده اند.

وی اظهارکرد: در پایان جلسه تصمیم های خوبی اتخاذ که بزودی توافق های اولیه آن اجرایی می شوند.

یوسفی افزود: در این نشست که امام جمعه گناوه هم حضور داشت، در مورد برطرف کردن مشکلات و موانع ساخت میدان امام علی (ع) شهر گناوه توافق به عمل آمد و مقررشد بزودی عملیات اجرایی آن آغازشود.

وی گفت: ترمیم و بهسازی سریع راه گناوه به گوره از دیگر توافق های این نشست بود که شرکت نفت قول داد ضمن انجام سریع تعمیرات، مطالعاتی را برای توسعه این راه مهم و حیاتی انجام دهد.

فرماندار گناوه از مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب و از توجه و پیگیری های امام جمعه گناوه و دیگر مسوولان این شهرستان در این ارتباط قدردانی کرد.

وی گفت: همدلی و همراهی مسوولان شهرستان نقش اثرگذاری در پیشبرد و توسعه این منطقه دارد و امیدواریم با این روحیه شاهد توسعه هر چه بیشتر این بندر مهم باشیم .

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر در جوار تاسیسات نفتی و در مسیر عبور خطوط لوله صادرات بیش از ‎80 درصد نفت خام کشور قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر