شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۰۳۸
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: امیدواریم مراکز و پایگاه‌های فرهنگی در شهرستان گناوه با همکاری بیشتر خیرین توسعه یابد تا بتوان فرهنگ دینی و عاشورایی را بیش از پیش در جامعه نهادینه کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح زینبیه العقیله گناوه اظهار داشت: با توجه به نیاز به یک مرکز فرهنگی در این منطقه شهر گناوه همزمان با ایام مبارک نیمه شعبان و میلاد باسعادت امام زمان (عج) زینبیه العقیله در این محله افتتاح شد.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه این زینبیه توسط خیرین ساخته شده است گفت: زمین این زینبیه توسط یکی از خیرین تأمین و احداث آن نیز توسط خیریه امام حسین (ع) گناوه انجام شده است.

وی گفت: امید است بتوان این مراکز و پایگاه‌های فرهنگی را با همکاری بیشتر خیرین هر چه بیشتر در شهرستان توسعه داد تا بتوان فرهنگ دینی و عاشورایی را بیش از پیش در جامعه نهادینه و جاری کنیم.

امام جمعه گناوه با تقدیر از همکاری و همیاری خیرین و نیکوکاران این شهرستان بیان کرد: مردم و خیران این شهرستان در انجام امور خیر و کارهای عام المنفعه و حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان همواره پیش قدم و زبانزد هستند و احداث این زنبییه نیز به همت و همکاری خیرین انجام شد.

امام جمعه و رئیس هیأت امنای خیریه امام حسین (ع) گناوه گفت: خیریه امام حسین (ع) گناوه علاوه بر احداث این زینبییه، احداث مسجد امام حسین (ع) را در این ایام به پایان رسانده و در حوزه‌های بهداشتی و کارهای فرهنگی و کمک به نیازمندان خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است.

امام جمعه بیان کرد: زنبییه خیرساز «العقیله» گناوه در محله امامزاده گناوه با زیربنای ۳۰۰ مترمربع و با اعتبار ۲ میلیارد تومان احداث شده است.

زینبیه خیرساز «العقیله» در شهر گناوه با نظارت و مدیریت امام جمعه گناوه و مشارکت و مساعدت جمعی از مهندسین جوان جهادی و خیریه امام حسین (ع) احداث شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر