سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: بیش از یک ماه از انتخاب سعید شمالی نزاد به عنوان شهردار برازجان می گذرد ولی معارفه ی وی هنوز صورت نگرفته و گفته می شود دو عضو اصولگرای مخالف وی با همراهی دو ـ سه نفری از اصلاح طلبان برازجان ـ که منطقا باید...
کد خبر: ۱۳۴۱۰
پنجشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

فکرشهر: بیش از یک ماه از انتخاب سعید شمالی نژاد به عنوان شهردار برازجان می گذرد ولی معارفه ی وی هنوز صورت نگرفته و گفته می شود دو عضو اصولگرای مخالف وی با همراهی دو ـ سه نفری از اصلاح طلبان برازجان ـ که منطقا باید حامی شمالی نژاد باشند ـ دست در دست هم داده اند و مانع تایید استعلامات صورت گرفته و در نتیجه معارفه ی وی به عنوان شهردار برازجان شده اند.

\n\n

به نظر می رسد عدم توجه به مصلحت شهر و شهرداری و تنها توجه به خواسته های شخصی در شورای چهارم شهر برازجان همچنان ادامه دارد.

\n\n

این اقدام اعضای شورا، « ته مقاله » ی شماره ی سوم ماهنامه ی « فکر شهر » را یادآور می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این یادداشت کوتاه آمده بود:

\n\n

روند انتخاب شهردار شهر برازجان به هزار تویی تبدیل شده که همه ی راه های آن بن بست است و به نظر می رسد اعضا از هر مسیری بروند، به نقطه ی آغاز باز می گردند. این وضعیت که نابسامانی در شهرداری این شهر را نیز باعث شده است، تنها حاصل منیّت های اعضا می باشد و نبود خرد جمعی و تلاش برای ایجاد روند شورایی در شورای شهر برازجان!!!!

\n\n

در حالی که مهلت سه ماهه ی شورا برای انتخاب شهردار اصلح از بین 20 گزینه!! در حال پایان است، خبر می رسد اعضای شورا لیست قبلی را از رده خارج کرده و مجددا برای این انتخاب دست به کار شده اند ـ هر چند شاید تا انتشار این شماره ماهنامه، شهردار انتخاب شده باشد ـ ولی روندی که طی شده و توجه به پیشینه ی شورای چهارم شهر برازجان و مشاهده ی تداوم خواسته های شخصی و به فکر خود بودن ها طی این دو سال، در این نهاد مثلا مدنی! به سرانجام نرسیدن را نوید می دهد...   

\n\n

\n\n

طراح کاریکاتور:ابوالقاسم طحانیان

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر