پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مرحله اول آزمون استانی بهورزان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان به طور همزمان در پنج منطقه شهرستان برگزار گردید\n\nبه گزرش فکرشهر از شبکه بهداشت ودرمان دشتستان، مدیر آموزشگاه بهورزی برازجان در این رابطه گفت : این آزمون در مناطق برازجان ، شبانکاره، آبپخش ،کلمه و تنگ ارم به صورت همزمان  برگزار گردید.
کد خبر: ۱۳۴۲۲
پنجشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۹

فکرشهر: مرحله اول آزمون استانی بهورزان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان به طور همزمان در پنج منطقه شهرستان برگزار گردید

\n\n

به گزرش فکرشهر از شبکه بهداشت ودرمان دشتستان، مدیر آموزشگاه بهورزی برازجان در این رابطه گفت : این آزمون در مناطق برازجان ، شبانکاره، آبپخش ،کلمه و تنگ ارم به صورت همزمان  برگزار گردید.

\n\n

فاطمه رضوی همچنین اظهار داشت :سئولات این مرحله از آزمون، در زمینه موضوعات بهداشت محیط و حرفه ای،سلامت مدارس،سلامت دهانو دندان و تغذیه بوده است و بهورزان توسط نمراتی که از طریق این آزمون کسب می کنند مورد ارزشیابی قرار می گیرند.

\n\n

وی همچنین افزود: برای اولین بار، ناظرینی از شهرستان تنگستان، علاوه بر نیروهای ستادی شهرستان در محل آزمون حضور داشتند و جلسه را اداره می کردند.

\n\n

رضوی خاطر نشان کرد ،ارزشیابی بهورزان جهت نیازسنجی آموزشی در بازآموزی های بهورزان، سالیانه ،در سه مرحله انجام می گردد و مرحله دوم آزمون در آبان ماه برگزار خواهد شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر