يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارگاه حمایت های روانی اجتماعی در بلایا توسط واحد سلامت روان ویژه کاردانان وکارشناسان ستاد شبکه و مراکز بهداشتی و درمانی برگزار گردید .\n\nبه گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول واحد سلامت روان، آقای امید کازرونیان، در این خصوص گفت : بحث حمایتهای روانی واجتماعی در بلایااز اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد و نیروی بهداشتی لازم است در این زمینه آموزشهای لازم را ببینند.
کد خبر: ۱۳۴۶۰
جمعه ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۸

فکرشهر: کارگاه حمایت های روانی اجتماعی در بلایا توسط واحد سلامت روان ویژه کاردانان وکارشناسان ستاد شبکه و مراکز بهداشتی و درمانی برگزار گردید .

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول واحد سلامت روان، آقای امید کازرونیان، در این خصوص گفت : بحث حمایتهای روانی واجتماعی در بلایااز اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد و نیروی بهداشتی لازم است در این زمینه آموزشهای لازم را ببینند.

\n\n

امید کازرونی عوارض پس از حوادث را مانند کوه یخی تشبیه کرد ،که در آب قرار دارد و قسمت کوچکی از کوه یخی در بیرون از آب دیده می شود که این بیانگر میزان آسیب جسمی است و اما قسمت بزرگ آن که دیده نمی شود، اما وجود دارد،عوارض مزمن پس از حوادث می باشد که هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی به همکاران ، تشکیل تیم های تخصصی جهت مداخله در بلایا و به حداقل رساندن آسیب های پس از حادثه است.

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر