دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دو واقف نیک اندیش در شهرهای برازجان و شبانکاره استان بوشهر دوهزارو 500 متر مربع زمین و یک باب مغازه درمجموع به ارزش هفت میلیارد و 500 میلیون ریال به امور خیریه وقف کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر، این زمین به مساحت دوهزارو 500 مترمربع واقع درشهر برازجان به ارزش شش میلیارد ریال از سوی حیدرطاهری به نیت احداث مسجد و مرکز درمانی وآموزشی وقف شده است.
کد خبر: ۱۳۴۹۷
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۱

فکرشهر: دو واقف نیک اندیش در شهرهای برازجان و شبانکاره استان بوشهر دوهزارو 500 متر مربع زمین و یک باب مغازه درمجموع به ارزش هفت میلیارد و 500 میلیون ریال به امور خیریه وقف کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر، این زمین به مساحت دوهزارو 500 مترمربع واقع درشهر برازجان به ارزش شش میلیارد ریال از سوی حیدرطاهری به نیت احداث مسجد و مرکز درمانی وآموزشی وقف شده است.

\n\n

یک باب مغازه نیز به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال درشهر شبانکاره از سوی فتح الله توسلی ورثه حاج عبدالکریم توسلی با نیت کمک به بیماران صعب العلاح وامورخیریه وقف و دراختیار اداره کل اوقاف استان بوشهر قرار گرفته است.

\n\n

شهر برازجان با 100 هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان دشتستان در فاصله 65 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر