دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در بازرسی های انجام شده ازتعدادی واحد صنفی در شهربرازجان، مقادیر قابل توجهی انواع داروهای مخدر شامل شربت متادون، قرص ترامادول و قرص متادون کشف و ضبط شد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی دشتستان سرهنگ حمید رضا انصاری سه شنبه افزود:متأسفانه شاهد هستیم که علاوه بر مواد مخدر سنتی و صنعتی، داروهای مخدر نیز به همان اندازه در بین افراد جامعه شیوع پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۳۵۴۸
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در بازرسی های انجام شده ازتعدادی واحد صنفی در شهربرازجان، مقادیر قابل توجهی انواع داروهای مخدر شامل شربت متادون، قرص ترامادول و قرص متادون کشف و ضبط شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی دشتستان سرهنگ حمید رضا انصاری سه شنبه افزود:متأسفانه شاهد هستیم که علاوه بر مواد مخدر سنتی و صنعتی، داروهای مخدر نیز به همان اندازه در بین افراد جامعه شیوع پیدا کرده است.

\n\n

وی بیان داشت: درهمین راستا این فرماندهی با تشکیل کارگروهی با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر برخورد قاطع با عوامل تهیه، توزیع و فروش داروهای مخدر را در دستور کار خود قرار داده است.

\n\n

انصاری تصریح کرد: درهمین راستا با تحقیقات میدانی گسترده و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر تعدادی مغازه را که اقدام به تهیه و فروش داروهای مخدر در شهر برازجان می ، شناسایی کردند.

\n\n

به نوشته ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: پس از هماهنگی های بعمل آمده با مقام قضایی در بازرسی های انجام شده از تعدادی واحد صنفی در شهر برازجان، مقادیر قابل توجهی انواع داروهای مخدر شامل شربت متادون، قرص ترامادول و قرص متادون کشف و ضبط شد.
\nانصاری همچنین بر ادامه اجرای این طرح و برخورد با صنوف مختلف در این زمینه تاکید کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر