دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۷۶۰
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای کمک‌های مومنانه کار توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان استان از سوی این مجموعه آغاز شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سردار علی رزمجو روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بسته‌های معیشتی به شهرستان‌ها ارسال و به صورت هفتگی در بین نیازمندان تقسیم می‌شود.

وی اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اساسی برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، حبوبات و شکر هریک به ارزش ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان تهیه شده‌اند که طی چهار مرحله بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه این بسته‌ها به‌دست گروه‌های جهادی توزیع می‌شود، یادآور شد: گروه‌های جهادی در تعطیلات نوروز نیز در کنار کمک در حوزه عمرانی و بازسازی مدارس و مساجد، به کمک دستگاه‌های انتظامی و امنیتی برای کمک به امنیت مسافران شتافتند.

وی همچنین با اشاره به استقبال خوب دانشجویان و دانش‌آموزان از اردوهای راهیان نور گفت: ۲۵ هزار دانشجو و دانش‌آموز از استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر