جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با بودجه اندک استانی مشکل کتابخانه های عمومی را نمی توان برطرف کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های استان بوشهر افزود: برای حل مشکلات کتابخانه های این استان باید از طریق مجمع نمایندگان استان بوشهر و همچنین دیدار با معاون اول رییس جمهوری چاره اندیشی لازم صورت بگیرد.\n\nوی در ارتباط با اهمیت کتابخانه ها بیان کرد: کتابخانه یک مکان معنوی است که می تواند برای آینده جوامع مفید و تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۱۳۵۹۲
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با بودجه اندک استانی مشکل کتابخانه های عمومی را نمی توان برطرف کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های استان بوشهر افزود: برای حل مشکلات کتابخانه های این استان باید از طریق مجمع نمایندگان استان بوشهر و همچنین دیدار با معاون اول رییس جمهوری چاره اندیشی لازم صورت بگیرد.

\n\n

وی در ارتباط با اهمیت کتابخانه ها بیان کرد: کتابخانه یک مکان معنوی است که می تواند برای آینده جوامع مفید و تاثیرگذار باشد.

\n\n

پورفاطمی در ادامه حمایت از کتابداران و افزایش فضای فیزیکی مطالعه استان بوشهر را خواستار شد و اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز در ارتباط با اهتمام ویژه به حل مشکلات کتابخانه و کتابخوان ها تاکید کرده اند. 

\n\n

وی تصریح کرد: امروزه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نیز در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و این موضوع برای جامعه نگران کننده است.

\n\n

پورفاطمی اضافه کرد: باید با تدوین برنامه های متنوع، علمی و جذاب چاره ای برای وضعیت یاد شده اندیشیده شود و در این راه دولت و رسانه می توانند نقش بسزایی ایفا کنند. 

\n\n

مدیر کل کتابخانه های استان بوشهر نیز در این نشست گفت: هم اکنون 120 نفر نیروی کتابدار در 60 کتابخانه استان عهده دار سکان فرهنگی این مراکز و خدمت رسانی به مراجعه کنندگان هستند. 

\n\n

سید علی هاشمی ادامه داد: 64 برنامه فرهنگی متناسب با مناسبت های طول سال توسط این اداره کل تدوین شده است که در کتابخانه های عمومی استان بوشهر در حال اجرا است.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر