جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: جاده سلامت با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در شهر بوشهر اجرا می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای توسعه زیرساخت های شهری بوشهر داریم و در این راستا چندین طرح مهم تعریف شده و در دست اجرا است.\n\nوی به اجرای طرح جاده سلامت در بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: این طرج در خیابان آزادگان بوشهر(خیابان فنس) اجرا خواهد شد و یک نوار چند متری در حاشیه این خیابان برای ورزش‌‌کردن افراد ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۱۳۵۹۶
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: شهردار بوشهر گفت: جاده سلامت با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در شهر بوشهر اجرا می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای توسعه زیرساخت های شهری بوشهر داریم و در این راستا چندین طرح مهم تعریف شده و در دست اجرا است.

\n\n

وی به اجرای طرح جاده سلامت در بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: این طرج در خیابان آزادگان بوشهر(خیابان فنس) اجرا خواهد شد و یک نوار چند متری در حاشیه این خیابان برای ورزش‌‌کردن افراد ایجاد می‌شود.

\n\n

شهردار بوشهر با بیان اینکه طرح جاده سلامت در بوشهر نیازمند ۱۸ میلیارد ریال اعتبار است، خاطرنشان کرد: نیمی از هزینه‌ها توسط شهرداری تامین شده است و استانداری نیز باید بخش دیگر هزینه‌ها را پرداخت کند.

\n\n

وی تصریح کرد: برای احداث جاده سلامت در بوشهر توافقاتی صورت گرفته بود که زمین مورد نیاز آن به ارزش ۱۸ میلیارد ریال توسط پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر تامین شود.

\n\n

میگلی‌نژاد با بیان اینکه شهرداری بوشهر متعهد به تامین ۹ میلیارد ریال از اعتبارات یاد شده است، افزود: این اعتبار پرداخت شده است و استانداری نیز مابقی اعتبارات را تعهد کرده است که امیدواریم به پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر پرداخت شود.

\n\n

احداث چرخ و فلک ۷۲ متری در بوشهر

\n\n

به نوشته ی مهر، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در این نشست با تقدیر از تعامل و همکاری مسئولان پایگاه هوایی شهید یاسینی با مدیریت شهری بوشهر، اظهار داشت: امیدواریم با تداوم این همکاری‌ها شاهد بهبود فضای شهری در مرکز استان باشیم.

\n\n

عبدالخالق برزگرزاده به تصویب پروژه احداث چرخ و فلک ۷۲ متری برای شهر بوشهر اشاره کرد و افزود: باید جانمایی مناسبی برای این طرح صورت بگیرد.

\n\n

وی افزود: برای احداث این طرح زمین پارک شغاب در نظر گرفته شده بود که با توجه به محدودیت‌های موجود، امکان نصب چرخ و فلک در این پارک وجود ندارد و باید محل مناسبی برای این طرح پیش‌بنیی و جانمایی شود.

\n\n

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه یکی از زمین‌های متعلق به پایگاه هوایی بوشهر در محله جلالی نیز برای این طرح در نظر گرفته شده است، بیان کرد: امیدواریم مسئولان  پایگاه هوایی بوشهر با آزادسازی این زمین موافق کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر