جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۱۳۵
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: بخشدار دلوار گفت: بنیاد مسکن با همکاری و مشارکت شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها باعث شکوفایی و بالندگی همه جانبه و فراگیر روستاها شده است.

به گزارش فکرشهر، عبدالرضا عالی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک به مناسبت ۲۱ فروردین سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ به فرمان امام خمینی (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و با توجه به اهمیت مسأله مسکن محرومان به فاصله کوتاهی پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی طی پیام مهمی در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ اقدام به افتتاح حساب ۱۰۰ و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردند.

بخشدار دلوار افزود: این اقدام باعث ایجاد فصل جدیدی از توسعه خدمات عمومی در بخش زیربنایی و مهم تأمین مسکن خصوصاً برای محرومین در روستاها بود که اکنون با گذشت حدود ۴۴ سال این حرکت مقدس به تکامل و رشد خود رسیده و شاهد شکوفایی و بالندگی روستاها با برنامه ریزی و تلاش این نهاد مقدس به ویژه در بخش تأمین مسکن نیازمندان هستیم.

عالی‌پور، بر لزوم هماهنگی مجموعه مدیریتی روستا همچون شوراهای اسلامی و دهیاران با بنیاد مسکن تأکید کرد و افزود: ارتباط مؤثر آنان با بنیاد مسکن در جهت بسترسازی توسعه پایدار همه جانبه روستاها، مسیر آبادانی و پیشرفت روستاها را هموار کرده و به تبع آن باعث ایجاد مهاجرت معکوس می‌شود که این خود می‌تواند باعث توجه ویژه به اقتصاد روستا محور و استفاده از ظرفیت موجود در روستاها شود.

وی ابراز امیدواری کرد: در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدابیر دولت خدمتگزار، در راستای توسعه و عمران و نیز مقاوم سازی مساکن روستایی بیش از پیش، قدم‌های مؤثری را برداشته شود.

نظرات بینندگان
رسول اسوار
|
-
|
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
فرماندار ........... تنگستان را نابود می کند.. // فکرشهر: با عرض پوزش بخشی از پیام شما حذف شد.
مسلم جعفری
|
-
|
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
شهردار اهرم هیچ چیزی از شهرداری نمی داند..
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر