جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۵۸۸
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: جشن روزه اولی‌ها با حضور ۳۰۰ دانش آموز دختر شهرستان دیلم همزمان با بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در سالن موسسه خیریه این شهرستان در قالب همایش برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر یکشنبه شب در این آیین معنوی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این اداره کل در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی، تقویت بنیه اعتقادی، دینی و معرفتی دانش‌آموزان است.

محمود حقدوست افزود: در این ارتباط باتوجه به فرصت‌های پیش رو از جمله ماه مبارک رمضان، برنامه هایی نظیر هر مدرسه یک محفل انس با قرآن و مراسم ضیافت سفیران نور با حضور دانش‌آموزان روزه اولی در سطح استان برگزار شد.

وی گفت: این اقدام باعث تقویه روحیه معنوی دانش‌آموزان شده و ضمن افطار در کنار هم، با اقامه نماز جماعت بر هویت اعتقادی، دینی، ملی، فرهنگی و تربیتی آنها افزوده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش دیلم نیز گفت: در این ضیافت افطاری که با همکاری و همراهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) شهرستان دیلم انجام گرفت، میزبان ۳۰۰ نفر دانش‌آموز دختر روزه اولی هستیم.

حسین رمضانی افزود: این مراسم یک اردوی مهارت محور است که در آن دانش‌آموزان در فضای غیر رسمی داده‌های تربیتی ارائه شده را فرا می‌گیرند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر دارای هشت هزار دانش آموز است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر