پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۹۴۱
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: فروردین امسال ۴۱۶ فقره از انواع جرائم سرقت در استان بوشهر کشف شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ جوشن سهرابی روز جمله به رسانه‌ها اعلام کرد: در ارتباط با سرقت‌های کشف شده ۲۶۵ نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: با همکاری مردم و تلاش کارآگاهان و افسران تحقیق پلیس آگاهی و دوایر تجسس، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در سال جاری هفت باند مجرمانه منهدم و ۲۹ نفر خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: پلیس استان با تشدید اقدامات مقابله‌ای و اجرای مستمر طرح‌های عملیاتی فضا را برای سارقان در این استان ناامن کرده است.

سهرابی ادامه داد: کم‌توجهی به برخی توصیه‌های و هشدارها در خودمراقبتی به ویژه در سرقت اماکن خصوصی و اماکن و منزل، موتور و خودرو و لوازم داخل خودرو، تلفن همراه و سرقت احشام، در کنار دیگر عوامل سبب افزایش وقوع جرائم سرقت در مقایسه با سال گذشته شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: بررسی کارشناسی نشان می‌دهد برای کاهش وقوع جرایم سرقت ورود جدی تعداد ۲۷ دستگاه دارای شرح وظایف و رعایت توصیه‌ها و هشدارها و نکات ایمنی از سوی شهروندان در خود مراقبتی و همراهی و همکاری بیشتر با پلیس اثرگذار است.

وی گفت: تشدید اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای به عنوان مطالبه به حق مردم در اردیبهشت نیز با جدیت بیشتر از سوی پلیس استان برنامه ریزی و دنبال می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر