جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: در حال حاضر با تلاش‌های صورت گرفته هیچ‌گونه جرائم خشن کشف‌نشده در سطح شهرستان وجود ندارد.\n\nبه  گزارش فکرشهر، سرهنگ رهام رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از بدو حضور سردار عباس زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر در سطح استان تاکنون توجه ویژه‌ای به نوسازی و تجهیز پاسگاه‌ها و یگان‌های انتظامی شهرستان دشتی شده است به طوری که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال به این امر مهم اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۱۳۷۰۴
سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: در حال حاضر با تلاش‌های صورت گرفته هیچ‌گونه جرائم خشن کشف‌نشده در سطح شهرستان وجود ندارد.

\n\n

به  گزارش فکرشهر، سرهنگ رهام رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از بدو حضور سردار عباس زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر در سطح استان تاکنون توجه ویژه‌ای به نوسازی و تجهیز پاسگاه‌ها و یگان‌های انتظامی شهرستان دشتی شده است به طوری که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال به این امر مهم اختصاص داده شده است.

\n\n

وی افزود: در حال حاضر با عنایت ویژه فرمانده انتظامی استان بوشهر همه پاسگاه‌ها و یگان‌های انتظامی شهرستان نوسازی و تجهیز شدند همچنین دو ساختمان جدید نیز در شنبه و خورموج نیز احداث شدند.

\n\n

رضایی بیان کرد: هم اکنون با تلاش‌های صورت گرفته هیچ‌گونه جرائم خشن کشف نشده در سطح شهرستان وجود ندارد و پلیس شدیدا با ناامنی و جرایم خشن برخورد می کند.

\n\n

وی ادامه داد: تدابیر ناجا و سردار عباس زاده اقدامات پیشگیرانه است به طوری که در این خصوص پلیس با هدفمند کردن گشت‌های خود از جرائم پیشگیری کند.

\n\n

به نوشته ی مهر، رضایی یادآور شد: جامعه پویا است و بودن حادثه و جرائم نمی‌شود ولی تلاش ما این است که جرائمی که اتفاق می‌‌افتد در اسرع وقت نسبت به کشف آن اقدام شود و در حال حاضر در این شهرستان امنیت بسیار خوبی حاکم است.

\n\n

وی با اشاره به اینکه همکاری مردم با پلیس مطلوب است، تصریح کرد: پلیس بدون مشارکت مردم نمی‌تواند امنیت صد درصدی برقرار کند و نقش مردم در این زمینه بسیار مهم است.

\n\n

سرهنگ رضایی یادآور شد: انتظار ما از مردم این است که هر گونه ناامنی که در سطح شهر اتفاق می‌افتد در اسرع وقت با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ که به‌صورت شبانه روز پاسخگوی مردم است تماس بگیرند.

\n\n

وی اضافه کرد: سامانه ۱۹۷ نیز آماده دریافت هر گونه پیشنهادات، انتقادات و تقدیر و تشکر از پلیس است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر