چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۲۳۰
سه‌شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

فکرشهر: نمایشگاه عکس بخش مسابقه شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خلیج فارس با حضور ۱۱ استان در بوشهر راه‌اندازی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر عصر سه‌شنبه در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خلیج فارس بوشهر از امروز در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر آغاز به کار کرد.

حمیدرضا قائد اضافه کرد: در این جشنواره هنرمندان ۱۱ استان، گلستان، مازندران، قزوین، البرز، زنجان، اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی، کردستان، گیلان و بوشهر آثار خود را در قالب فیلم و عکس ارائه کرده‌اند و به مدت ۴ روز با هم رقابت می‌کنند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر با بیان اینکه در این جشنواره فیلم‌های کوتاه در قالب مستند، داستانی، تجربی و پویانمایی ارسال شده است افزود: ۶۲ اثر آن به بخش مسابقه راه یافته‌اند که آثار برتر ۸ اردیبهشت معرفی می‌شود.

قائد با بیان اینکه ۳۵۶ عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است تصریح کرد: ۳۲ عکس آن وارد بخش مسابقه و این عکس‌ها در قالب نمایشگاه در مجتمع ۹ دی عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه فیلم‌های راه یافته به بخش پایانی در ۳ روز به نمایش گذاشته می‌شود گفت: در این جشنواره کارگاه‌های مختلف آموزشی شامل ایده تا اجرا، کارگردانی و عکاسی ایجاد شده است.

مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر اضافه کرد: در کنار برگزاری شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان خلیج فارس برنامه تور عکاسی از بافت قدیم بوشهر برای مهمانان برنامه‌ریزی شده تا بیشتر با زیبایی‌های این منطقه بیشتر آشنا شوند و آن‌ها را در قاب دوربین ثبت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر