دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۲۸۲
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۹

فکرشهر: کارشناس هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا تا یکشنبه هفته آینده در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر به نسبت آرام پیش بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از بعدازظهر امروز با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، دریا تا حدودی متلاطم است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین از فردا تا یکشنبه هفته آینده در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسب آرام پیش بینی می‌شود.

وی گفت: طی این مدت در برخی از ساعات وزش ملایم باد، غبار محلی و در برخی از نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

محمدی بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ و در طول روز گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و از فردا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر