شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با نگاهی به زندگی علی کریمی در آلمان؛
فکرشهر: تئاتر « جادوگر تهران » در برازجان به روی صحنه می رود...
کد خبر: ۱۳۷۳۶
پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: تئاتر « جادوگر تهران » در برازجان به روی صحنه می رود.

\n\n

کارگردان تئاتر « جادوگر تهران » پیرامون این کار اظهار داشت: فضای کار برگرفته از دوران حضور و پس از حضور علی کریمی فوتبالیست نام آور کشورمان در تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان است که صد البته این فضا پر است از کشمکش های فلسفی و ادبی و عاشقانه و ... که به زیبایی توسط نویسنده این کار دوست خوبم علی نورانی انجام شده است.

\n\n

شاهین نجفی در گفت و گو با فکرشهر، افزود: من در مقام کارگردان ، با ارایه روش های تکنیکال و ترکیبی و استفاده از بهترین بازیگران استان سعی کرده ام اجرایی در شان شعور بالای تماشاگران و علاقه مندان به تئاتر رقم بزنیم.

\n\n

وی که تحصیل کرده سینما و تئاتر و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است، افزود : مضامین و سبک های این چنینی به رشد و بالندگی تئاتر ریشه دار دشتستان کمک شایانی خواهد کرد و پرداختن به مباحث و متونی که به نوعی می توان گفت در چهارچوب تم ها و دیالوگ های بینارشته ای به مرحله نگارش درآمده و با سبک های جهانی مدرن و پست مدرن عرضه می شوند ، نشان دهنده حرکتی نو و قابل ستایش است که نشان می دهد رسم های کهنه و غیر تئاتری و متن های ضعیف و مسموم و نمایشک های زرد و بیروح ، به وادی مرگ رسیده اند ؛ هرچند که پیشترها هم هیچگاه حرفی برای گفتن نداشته اند.

\n\n

نجفی اضافه کرد: تنها به اجرای عموم این کار فکر می کنم و جشنواره زدگی و هیاهویی بسیار برای هیچ را از آفات تئاتر می دانم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شاهین نجفی پس از چهارده سال به صحنه تئاتر برگشته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر