شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی عملیات گسترده و هماهنگ پلیس شهرستان بوشهر منجر به انهدام 4 باند سرقت و دستگیری 11 سارق شد...
کد خبر: ۱۳۷۳۸
پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی عملیات گسترده و هماهنگ پلیس شهرستان بوشهر منجر به انهدام 4 باند سرقت و دستگیری 11 سارق شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی بوشهر، ابراهیم عرب‌زاده در تشریح جزییات عملیات پلیس اظهار داشت: واحدهای مختلف پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر با اقدامات وسیع اطلاعاتی و عملیاتی در طی 72 ساعت گذشته 4 باند سارقین موتورسیکلت، داخل خودرو و اماکن خصوصی را پس از شناسایی متلاشی و از مخفیگاه آنها مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط کردند.

\n\n

عرب‌زاده تعداد سارقین دستگیر شده در این عملیات را 11 نفر عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: این افراد به 15 فقره سرقت موتورسیکلت، 10 فقره سرقت داخل خودر و 5 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

\n\n

این مقام انتظامی از تعامل و اعتماد بین پلیس و مردم بعنوان بهترین سرمایه اجتماعی پلیس یاد کرد و اظهار داشت: پشتیبانی و همراهی مردمی از اقدامات و فعالیت‌های پلیس ضریب موفقیت عملیات‌های پلیسی را ارتقا داده و امنیت اجتماعی را تحکم می‌بخشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر