جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تراکم کلاس‌های مدارس دولتی استان بوشهر ۲۴.۶ دانش‌آموز است و کمبود نیروی اموزشی مهترین دغدغه سال تحصیلی جدید است.\n\nبه گزارش فکرشهر، ناصر کرمی در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های آماده‌سازی مدارس استان بوشهر برای اول مهر اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی و تلاش‌های خوبی برای اجرای پروژه مهر و بازگشایی مدارس در استان صورت گرفته است.\n\nوی کمبود نیروی انسانی را یکی از مهمترین دغدغه‌ها برای سال تحصیلی جاری عنوان کرد و ادامه داد: تعدادی از نیروهای آموزش و پرورش طی سال‌های اخیر بازنشسته شده و جذب نیرو نیز صورت نگرفته است.
کد خبر: ۱۳۷۶۰
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تراکم کلاس‌های مدارس دولتی استان بوشهر ۲۴.۶ دانش‌آموز است و کمبود نیروی اموزشی مهترین دغدغه سال تحصیلی جدید است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ناصر کرمی در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های آماده‌سازی مدارس استان بوشهر برای اول مهر اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی و تلاش‌های خوبی برای اجرای پروژه مهر و بازگشایی مدارس در استان صورت گرفته است.

\n\n

وی کمبود نیروی انسانی را یکی از مهمترین دغدغه‌ها برای سال تحصیلی جاری عنوان کرد و ادامه داد: تعدادی از نیروهای آموزش و پرورش طی سال‌های اخیر بازنشسته شده و جذب نیرو نیز صورت نگرفته است.

\n\n

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از بازنشسته شدن ۸۳۰ نفر از فرهنگیان استان بوشهر در سال جاری خبر داد و افزود: در خارگ و عسلویه تعداد زیادی از نیروها درخواست انتقالی دارند که کمبود نیرو در این مناطق بیش از دیگر نقاط احساس می‌شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی تصریح کرد: در سطح استان یک هزار و ۸۰۰ نفر کمبود نیرو داریم که با استفاده از روش‌هایی همچون برون‌سپاری بخشی از آموزش‌ها و همچنین اضافه تدریس معلمان جبران خواهد شد.

\n\n

کرمی سقف حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های مدارس دولتی را ۳۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: تراکم کلاس‌های مدارس دولتی استان بوشهر ۲۴.۶ دانش‌آموز است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر