جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۷۰۹
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری تعداد ۱۸ نفر سارق و ۵ نفر خریدار اموال نو سرقتی در ۷۲ ساعت گذشته در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با اجرای طرح عملیاتی در مدت زمان ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان با تمرکز در تشدید اقدامات مقابله ای و با استفاده از ظرفیت دوایر تجسس در کلانتری ها و پاسگاه ها و بخش مبارزه با سرقت در پلیس آگاهی شهرستان ها، تعداد ۲۳ نفر سارق و خریدار اموال سرقتی شناسایی و دستگیرشدند.

وی افزود: در این عملیات‌ها، سه دستگاه خودرو سرقتی، ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و سایر اموال مکشوفه به افراد مالباخته استرداد شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: در سال جاری به دلیل کم توجهی و عدم رعایت توصیه‌ها و هشدارها توسط تعدادی از شهروندان در کنار دلایل دیگری که وجود دارد وقوع جرایم سرقت در استان بویژه در سرقت وسایط نقلیه، اماکن، کابل مخابرات، احشام و تلفن همراه در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل افزایش یافته است.

سهرابی ادامه داد: انتظار می رود شهروندان در رعایت توصیه ها و افزایش مراقبت از اموال خود با همراهی و همکاری تعداد ۲۷ دستگاه که در پیشگیری از وقوع جرایم سرقت وظیفه و نقش دارند پلیس استان را برای کاهش وقوع جرایم سرقت کمک نمایند.

رپلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: بدنبال مطالبه جدی مردم، ماموریت مهم این پلیس تخصصی شناسایی و دستگیری باندهای سارقین، خریداران اموال سرقتی و پلمپ صنوف فعال در خرید و فروش اموال سرقتی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر