شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۱۷۰
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان به اتفاق هیئت همراه با حضور در دفتر امام جمعه بوشهر حجت الاسلام صفایی بوشهری به مناسبت هفته کارگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، در این دیدار سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر بمنظور تشریح و تبیین اقدامات و فعالیت های بیمه ای، فرهنگی و اجتماعی سازمان، گزارش جامعی از خدمات اداره کل تامین اجتماعی استان در سال ۱۴۰۱  ارائه  و سپس در خصوص سیاست های کلی تامین اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و همچنین رویکرد دولت سیزدهم و موارد 8 گانه برنامه راهبردی مدیر عامل سازمان و نحوه خدمات رسانی به جامعه هدف، طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، تکریم مراجعین و ایجاد بستر مناسب برای رفاه حال بازنشستگان گفتگو کرد.

بازدرهوا با اشاره به خدمات تامین اجتماعی استان گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان بیش از 78 درصد از جمعیت استان را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی تامین اجتماعی را یک سازمان بین النسلی و حق الناس بر شمرد و گفت: ما باید امانت دار خوبی برای اقشار تحت پوشش و شرکای  سازمان تامین اجتماعی باشیم.

سرپرست تامین اجتماعی استان افزود: سازمان تامین اجتماعی تلاش کرده است در جهت تحقق خواسته بازنشستگان و ایجاد رضایتمندی بیشتر در آنان نسبت به اعزام اردوهای تفریحی-زیارتی، با محوریت کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران با حضور خانواده شان به مشهد مقدس اقدام کرده ایم و در سال گذشته المپیاد ورزشی برای بازنشستگان برگزار شده که در مرحله استانی ابتدا باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام شدند.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش های فرهنگی متولیان سازمان تامین اجتماعی برای رضایت بازنشستگان و با تأکید بر پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: این افراد که سال‌ها خدمات‌رسانی به جامعه هدف کرده‌اند اکنون نیاز به حمایت ویژه دارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری نقش این سازمان و حوزه‌های مختلف آن را برشمرد و اظهار داشت: شاکله سازمان تأمین اجتماعی خدمت‌رسانی است و این مهم یک نعمت برای کارکنان و مدیران این مجموعه محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر خدمت به مردم را عبادت دانست و تصریح کرد: در دین مبین اسلام خدمت به مردم عبادت است و فعالیت مجموعه تأمین اجتماعی که یاری‌رسان و خدمات به مردم است عبادت محسوب می‌شود.

وی در راستای حمایت از اقشار ضعیف جامعه در حوزه بیمه تأمین اجتماعی تصریح کرد: باید چتر بیمه تأمین اجتماعی برای حوزه‌های گوناگون فراگیر شود و گسترش یابد.

امام جمعه بوشهر کاهش قدرت خرید مردم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با توجه به اینکه برخی افراد ماهانه حق بیمه تأمین اجتماعی پرداخت می‌کنند لازم است تسهیلات لازم از جمله کمک خیران برای افراد کم درآمد استان در پرداخت حق بیمه فراهم شود.

وی با تأکید بر خدمات تمام الکترونیک تأمین اجتماعی به جامعه هدف برای رفاه و آسایش مردم تصریح کرد: باید زیرساخت‌های ارتباط مخابراتی تأمین اجتماعی توسعه یابد تا زمینه خدمات الکترونیکی این مجموعه بیش از پیش فراهم شود.

صفایی بوشهری رسیدگی به مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: امکانات رفاهی، تفریحی، درمانی و گردشگری بیمه‌شدگان بازنشسته تأمین اجتماعی در نقاط مختلف استان بوشهر فراهم شود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر