شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: خادمان حرم مطهر رضوی با استقبال مسئولان استان بوشهر وارد فرودگاه بین‌المللی عسلویه شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، هشت نفر از خادمان حرم مطهر رضوی به منظور حضور در برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید استان بوشهر، صبح سه‌شنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی عسلویه وارد استان بوشهر شدند.\n\nدر آئین استقبال از خدام رضوی، آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همچنین مدیران شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پارس و تعداد از مسئولان استان حضور داشتند.
کد خبر: ۱۳۸۷۸
سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

فکرشهر: خادمان حرم مطهر رضوی با استقبال مسئولان استان بوشهر وارد فرودگاه بین‌المللی عسلویه شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، هشت نفر از خادمان حرم مطهر رضوی به منظور حضور در برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید استان بوشهر، صبح سه‌شنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی عسلویه وارد استان بوشهر شدند.

\n\n

در آئین استقبال از خدام رضوی، آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همچنین مدیران شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پارس و تعداد از مسئولان استان حضور داشتند.

\n\n

حضور خادمان حرم مطهر رضوی در خبرگزاری مهر

\n\n

دبیر برگزاری هشتمین جشن ملی مردمی زیرسایه خورشید در استان بوشهر در حاشیه این آئین اظهار داشت: امسال در همه شهرستان‌های استان بوشهر به غیر از دیلم و دیر، برنامه جشن های زیرسایه خورشید برگزار خواهد شد.

\n\n

اکبر قائدی با بیان اینکه اولویت انتخاب شهرهای محل برگزاری جشن های زیر سایه خورشید با شهرهایی است که مدت زیادی از حضور خادمان رضوی در آن شهرها گذشته است، اضافه کرد: امسال ۱۴۰ برنامه فرهنگی در سطح استان برگزار خواهد شد.

\n\n

وی به حضور مداح و قاری بین المللی قرآن در بین خدام رضوی اشاره کرد و ادامه داد: روز میلاد امام رضا (ع) آیین استقبال از خدام رضوی در بوشهر از میدان قدس تا مصلی شهر بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، دبیر برگزاری هشتمین جشن ملی مردمی زیرسایه خورشید در استان بوشهر از برگزاری مراسم سادات رضوی در بوشهر در روز جمعه هفته جاری خبر داد و افزود: ویژه‌برنامه‌ای نیز به مناسبت یکصدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری سردار مبارزه با استعمار انگلیس برگزار می شود.

\n\n

وی گفت: سال گذشته استان بوشهر در سه مورد از هفت شاخص ارزیابی برگزاری جشن های زیرسایه خورشید کشور موفق به کسب رتبه نخست شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر