شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بانوان ورزشکار معلول گناوه که درجشنواره ورزشی جانبازان و معلولان بانوان سراسر کشور موفق به کسب مدال های رنگارنگ شده بودند، دوشنبه شب در جوار یادمان شهدای گمنام درآیینی مورد استقبال مردم و مسوولان این شهرستان قرار گرفتند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، رییس اداره ورزش وجوانان گناوه دراین آیین گفت: پنج ورزشکار ازاین شهرستان به همراه تیم منتخب استان بوشهر درجشنواره ورزشی جانبازان و معلولان بانوان کشور درمشهد شرکت کرده بودند که به مقام های اولی، دومی و سومی نایل شدند. 
کد خبر: ۱۳۸۸۲
سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: بانوان ورزشکار معلول گناوه که درجشنواره ورزشی جانبازان و معلولان بانوان سراسر کشور موفق به کسب مدال های رنگارنگ شده بودند، دوشنبه شب در جوار یادمان شهدای گمنام درآیینی مورد استقبال مردم و مسوولان این شهرستان قرار گرفتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رییس اداره ورزش وجوانان گناوه دراین آیین گفت: پنج ورزشکار ازاین شهرستان به همراه تیم منتخب استان بوشهر درجشنواره ورزشی جانبازان و معلولان بانوان کشور درمشهد شرکت کرده بودند که به مقام های اولی، دومی و سومی نایل شدند. 

\n\n

رحمان عمادی افزود: در رشته پرتاب وزنه زهره خدری مقام اول کشور را بدست آورد و در رشته پینگ پیگ نیز فاطمه دشتی مقام دوم و مرضیه خدری و صدیقه فرهنگی مقام سوم را کسب کردند.

\n\n

\n\n

وی گفت: در بخش تیمی رشته پینگ پنگ نیز نماینده استان که ورزشکاران گناوه در آن حضور داشتند، پس از تیم های خراسان و اصفهان مقام سوم را بدست آوردند.

\n\n

عمادی یادآورشد: حکیمه موسوی و راضیه موسایی از گناوه به عنوان مربی و سرپرست تیم اعزامی را همراهی کردند.

\n\n

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری گناوه گفت: معلولان این شهرستان مستعد و درمیادین بین المللی و کشوری موفقیت های چشمگیری کسب کرده اند.

\n\n

حمزه مسعودی نیا موفقیت بانوان معلول گناوه را مایه مباهات و افتخار برای مردم استان بوشهر بخصوص شهرستان گناوه دانست و گفت: امیدواریم این ورزشکاران با پشتکار و تلاش جدی در عرصه های بین المللی حضور و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورند.

\n\n

در این آیین مسوولان و خانواده های این ورزشکاران با اهدای شاخه گل از آنان استقبال و سپس بر سر قبور مطهر دو شهید گمنام حاضر و با قرائت فاتحه ادای احترام کردند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر